מינוי דובר צה"ל
מינוי דובר צה"לדו"צ

תת-אלוף מוטי אלמוז מונה היום (שני) לדובר צה"ל. הטקס נערך במעמד שר הביטחון, מר משה (בוגי) יעלון, ראש המטה הכללי, רב-אלוף בנימין (בני) גנץ וחברי פורום המטה הכללי.

בתפקידו האחרון שימש תת-אלוף מוטי אלמוז כראש המנהל האזרחי ביהודה ושומרון.תת-אלוף מוטי אלמוז יחליף בתפקידו את תת-אלוף יואב (פולי) מרדכי, שמכהן בתפקיד בשנתיים וחצי האחרונות.

דובר צה"ל היוצא, תת-אלוף יואב (פולי) מרדכי אמר "שנתיים וחצי חלפו. שנתיים וחצי של מסע מיוחד מאוד, במחוזות חדשים, אשר מגיע היום לקו הסיום. פעלנו בהקפדה יתרה לשקף את העשייה של צה"ל – באמת, בשוויון ובהגינות. חטיבת דובר צה"ל מבצעית יותר מתמיד, אנשיה כיום פרוסים בכל חטיבות השטח ובכל האוגדות המרחביות. קיבלתי חטיבה חזקה ומקצועית, מסורה לאין קץ ואני מקווה שהיא יוצאת מחוזקת".

דובר צה"ל הנכנס, תת-אלוף מוטי אלמוז אמר בטקס, "אני מודה לפולי על קבלת מערך מקצועי מאוד, ערכי ומרשים. אני יודע מקרוב עד כמה עבדת קשה כדי להגיע לתוצאות אליהן הגעת. בשמי ובשם מערך הדוברות בצה"ל אני מבקש להגיד לך תודה".

הרמטכ"ל, רב-אלוף בנימין (בני) גנץ, אמר "פולי מילא את תפקיד דובר צה"ל בהצלחה מוחלטת. זהו תפקיד הדורש תבונה ורגישות, ואתה, פולי, ידעת להביא תכונות אלו לתפקיד כאשר לנגד עינייך טובת צה"ל ומשרתיו".

שר הביטחון,משה (בוגי) יעלון: ציין כי "התקשורת היא זירה אשר מחייבת התעסקות משלב התכנון ועד הביצוע. זו זירה מורכבת שאי אפשר להקל בה ראש. תפקיד דובר צה"ל הוא מורכב ומאתגר. פולי הצליח בתפקיד למרות שהגיע אליו ללא רקע תקשורתי. הוא שמר על הערכים כמי שמחויב לאתיקה ולהיותו קצין. אני בטוח שלמוטי יש את הכלים והערכים להוביל את חטיבת דובר צה"ל באופן כזה שמעמד הצבא יישמר, ונדע לחזק את הלגיטימציה ואת צה"ל".