ד"ר יהודה דוד
ד"ר יהודה דודיוני קמפינסקי

ד"ר יהודה דוד, מי שזכה בצל"ש במלחמת לבנון וניצח בתביעת הדיבה בפרשת מוחמד א דורה, לא נח לרגע, למרות המחלה שאילצה אותו לקחת פסק זמן מהחיים הציבוריים הוא ממשיך לרוץ ממקום למקום.

לאחרונה הוא קיבל הצעה לרוץ ברשימת הבית היהודי בנוה מונסון ויהוד, אך העדיף להשאר אדם פרטי, להמשיך בעבודתו כמנתח ולעשות דוקטורט באוניברסיטת בבר אילן.

ד"ר דוד נרשם במהלך חודשי הקיץ לקורסים בלימודי ארץ ישראל והחליט ללכת עם זה עד הסוף, "נדלקתי על לימודי ארץ ישראל וארכיאולוגיה, כי חשוב להראות לכל העולם את העבודות המדהימות של הארכיאולוגים הישראלים שמוכיחים פעם אחר פעם שלעם ישראל יש הסטוריה ארוכת טווח, מה שאין לשום עם אחר בהיסטוריה. החלטתי לעשות משהו יותר ממוסד ואעשה את הדוקטורט בבר אילן".

ד"ר דוד מרגיע את כל אלה שדואגים לשלומו, "יש היום פיתוחים מאוד חשובים של פרופ' ישראלי שנמצא בלונדון, הוא היחידי בעולם שקיבל אישור לפתח תרופה מאוד מאוד ייחודית שנועדה לטיפול בסוג המחלה הקשה שהרבה כמוני לקו בה. כל המחקרים מוכיחים שהתרופה תעזור ואי"ה תוך שנה וחצי אני אכנס לטיפול הזה, יש לי תקווה עצומה. בנתיים אני מקבל טיפול נהדר בבית החולים תל השומר בשילוב של כמה מחלקות ואני שוב נדהם לראות שישראל נמצאת על המפה. יש כאן את הרופאים הטובים ביותר".