המוטיבציה לקרבי הגיעה לשיא
המוטיבציה לקרבי הגיעה לשיאפלאש 90

צ' וה', זוג תאומים ממשפחה ציונית דתית בכפר סבא, סיימו השבוע (רביעי) את קורס קציני חי"ר, צ' משרת במגל"ן וה' בסיירת גבעתי.

לערוץ 7 הם מספרים על המסורת הקרבית במשפחה, "גדלנו על אהבת העם והארץ, גם הסבים שלנו ניצולי שואה השתתפו במלחמת העצמאות, אבא שלנו מג"ד במילואים, זה משהו מהבית. אצלנו אין הרבה דיבורים אבל יש בעיקר את החיים, הרבה חינוך, הרבה אהבת ובעיקר חינוך לדעת לקבל החלטות".

צ' וה' גדלו במסגרות החינוך הדתיות, בישיבה התיכונית ברעננה ואף היו מדריכים בבני עקיבא, עד הצבא הם כמעט ולא נפרדו, "למדנו אפילו במכינה בעלי ביחד, אבל בצבא נפרדנו ושמחנו להיפגש שוב בקורס קצינים, זה תמיד טוב שיש בן אדם שמשלים אותך. במבחן המסכם של הקורס, הגענו למצב שיום שלם למדנו ביחד, אנחנו יודעים בדיוק איך השני חושב וזה נהדר, אפילו הצלחנו ללמוד ביחד את כל מסכת ברכות".

במשפחה גאים בשני הבנים, "גידלו אותנו עם הרבה אהבה לשליחות, ועם הרצון להתקדם ולתת. אנחנו חושבים שכל אחד צריך לדעת להתמסר ולתת ולאו דווקא בשרות קרבי אלא בכל תחום, להיות תמיד מוכן לסחוב את האלונקה ביחד מתוך מסירות למען העם והארץ".

צ' וה' מקווים שבשנתיים הקרובות הם יוכלו לתאם שבתות ולצאת ביחד הביתה, "עד עכשיו הייתה לנו חברותא משותפת בגמרא בשבתות, יש לנו גם את הטיול הרגיל של ימי שישי ונראה איך זה יסתדר".