חברת אינטרנט רימון יוצאת במבצע משפחתי לקראת ימי החנוכה, במסגרתו תוצע חבילה הכוללת, בין היתר, קו טלפון ביתי ואינטרנט מהיר ללא הגבלה עם הגנה במתנה, במחיר לא שגרתי. 

יריב פאר, מנכ"ל אינטרנט רימון, גאה לספר כי "מעולם לא היה קל ונגיש כל כך ליהנות מגלישה בטוחה באינטרנט. החשיבות של אינטרנט חכם היא ברורה ורלוונטית יותר מתמיד. במבצע חנוכה מדובר גם בעסקה משתלמת אפילו בהשוואה למחירי חבילות האינטרנט ללא הגנה המוצעות בשוק. כל זה במטרה להנגיש ולגרום לעוד משפחות להצטרף לגלישה איכותית ובטוחה".

באינטרנט רימון מדגישים כי השקת החבילה החדשה במועד הסמוך לימי החנוכה, הינו חיבור טבעי לערכים המאפיינים את החברה והמשולבים בחג החנוכה, חג בעל ערך משפחתי עם מיקוד בפנאי הילדים.

חבילת חנוכה מתווספת לפיתוחים טכנולוגיים ומיזמים הנעשים מידי יום במטרה לתת מענה אמיתי ואיכותי לצרכי השוק: שילוב של צרכים משפחתיים בעולם של תקשורת, גלישה איכותית מהירה, הגנה ברשתות חברתיות, צריכת שיחות מהטלפון הביתי ועוד.

במסגרת המבצע המשפחתי תוצע חבילה הכוללת מגוון רחב של מתנות ללא הגבלה: אינטרנט בכל המהירויות, ניהול אישי של רשימת אתרים, ניהול שעות גלישה של הילדים, הגנה בפייסבוק לכל המשפחה וגם מתנות למשך חודש מתנה: אנטי וירוס וקו טלפון ביתי- כל זה במסגרת חבילה אחת משתלמת! 

עלות החבילה במסגרת המבצע תעמוד על 55 ש"ח בלבד, הוזלה של עשרות אחוזים ביחס למחירים בשאר ימות השנה.

חגית דסה, מנהלת השיווק, מוסיפה כי "אנחנו פה כדי לייצר מהפכה, מהלך זה ועוד מהלכים נוספים נוצרו כדי שבכל בית יגלשו גלישה חכמה, זאת הסיבה שמהלך זה מיועד ללקוחות חדשים וותיקים כאחד, אני מזמינה אתכם לעבור לתקשורת טובה, לגלוש חכם ולחיות חכם".