איש העסקים אלי עציון נבחר אמש (שלישי) ליו"ר המרכז של אגודת הספורט הדתי "אליצור". עציון, בן ה-48, זכה ל-334 קולות וניצח את היו"ר לשעבר יהושע גורא שקיבל 298 קולות בלבד.

תמיכתו של יו"ר הבית היהודי ושר הכלכלה נפתלי בנט, תרמה לנצחונו של עציון. "אני משוכנע כי אלי עציון יוכל להפוך את ארגון 'אליצור' למעצמת ספורט", כתב בנט לחברי מרכז הארגון, בעלי זכות ההצבעה. 

גם בבחירות להנהלת מרכז ''אליצור'' ניצחה סיעת "אליצור של כולנו" בראשות אלי עציון אשר גרפה 6 חברים מתוך 12 חברי הנהלה. חברי ההנהלה שנבחרו: יהושע גורא, ניסים רון, מנחם וידהורן, ניסים אטרקצ'י, צבי הירשוביץ, שאול דוד, אלי עציון, עו"ד תומר ברזילי, חגי פרנק, מוטי הוכמן, דורון הלל ודני קליסקי.

עציון שימש בעבר כיועץ יו"ר ועדת החינוך והספורט זבולון אורלב, וכיום הוא נשיא ליגת בתי הכנסת הארצית ומבעלי השבועון "מצב הרוח". עציון הצהיר במהלך הבחירות כי יפעל להרחיב את פעילות "אליצור" ברחבי הארץ, לחדש את הנבחרות, להעמיק את פעילות הסניפים ולפתוח חדשים.

''מדובר ביום היסטורי עבור עולם הספורט הדתי", אמר עציון לאחר הניצחון, "יחד עם החברים שנבחרו בכוונתי לקדם את ארגון 'אליצור' ולהופכו לארגון ספורט משמעותי רענן ומרתק שכל ספורטאי דתי ירגיש חלק ממנו''.