תלמידי הישיבה המדעית טכנולוגית תמ"ר שבנטור, ייצגו את חיל האוויר הישראלי בכנס משלחות שנערך אתמול (ראשון) בבית חיל האוויר, בהשתתפות נערים מלוס אנג'לס.

"תלמידי הישיבה נבחרו במיוחד על מנת להציג את המורשת ואת הגאווה הישראלית, אל מול נערים מלוס אנג'לס שהגיעו למספר ימים לארץ, ודרבנו אותם להתגייס בעתיד אל צה"ל ולעלות לארץ בעתיד עם משפחותיהם", סיפרה טל גבריאל, מורה ורכזת אנגלית בישיבה.

גבריאל סיפרה כי כבר באוטובוס ניתן היה לראות את הלך רוחם ועומק מחשבתם. "היו שיחות ערות, עמוקות, על נושאים רציניים. המטרה העיקרית של 'בית חיל האוויר' בהרצליה היא: טיפוח מורשת חיל האוויר. לישיבה התיכונית ישנה זיקה ברורה לחיל האוויר, משום שהיא מהווה את אחת השלוחות של בתי הספר הטכניים של חיל האוויר ובשל כך החיבור היה מיידי".

כשהגיעו ל'בית חיל האוויר' בהרצליה חיכתה למשלחת האמריקאית ארוחת בוקר ולאחריה התכנסו כולם להרצאות, בהם דיברו: מנכ"לית בית חיל האוויר, טייס, ואחד הנערים מהישיבה התיכונית אביעד בן שושן שכתב במיוחד לאירוע נאום באנגלית. "זאת גאווה גדולה לייצג את הישיבה. כחלק מהמחויבות שלנו לעם היהודי עלינו להגן על ארצנו כחיילים מתוך תודעת שליחות שאנו מקבלים מהישיבה", סיפר התלמיד.