קולות
קולותעטיפת האלבום

לאחר עשרות להיטים ואלבומים מוצלחים, וסיבוב מופעי חורף בינלאומיים בשלוש יבשות, משיק השבוע המפיק יוחי בריסקמן (ארה״ב) את האלבום החדש והרענן של גדול הזמר החסידי העולמי יעקב שוואקי - קולות. מדובר הפעם באלבום ישראלי המתובל בסגנון מזרחי. מיטב המוזיקאים והמוחות הגדולים מישראל וארה"ב, לקחו חלק בפרויקט החדש המשלב מוזיקת עולם עדכנית ועכשווית והמון נשמה יהודית.

בין להיטי האלבום ניתן למצוא את; 'עם ישראל' בלחן של ישי לפידות, להיט מקפיץ ולא שגרתי שעוד יושמע רבות ברחבות הריקודים. 'שמחים' ו-'עת רקוד' בלחן של איצי וולדנר ויעקב שוואקי, 'זה הקטן' בלחן של איצי וולדנר, ומילים שכתבה התמלילנית מרים ישראלי. בהמשך לשירי החופה מאלבומים קודמים (מהרה השם, בואי בשלום ועוד), אשר הפכו לשירי החופה האולטימטיביים בעולם היהודי, מגיעים כעת 'תפילת כלה' מילים מתוך ברכת כלה, בלחן של אלי שוואב. ו-'קמו בניה' סלחן משותף של איצי וולדנר ושוואקי.

באלבום החדש שלושה דואטים מיוחדים; אהרן רזאל מפורצי הדרך במוזיקה היהודית, כתב את הלחן למילים 'עשרה בני אדם' ואף משתתף בדואט ייחודי, להקת הרוק 'מטאליש', שלקחה חלק באלבום הקודם של שוואקי, עם הלהיט 'לא יעבוד', חוזרת כעת עם ביצוע מחודש ללהיט הסוחף 'עושים תשובה' ודואט עם הזמר שלומי שבת לשיר הנושא של האלבום 'קולות', אשר כתב יואב גינאי והלחין תומר הדדי.

במלאכת העיבודים התחלקו: אודי דמארי, עמית הראל, יענקי בריסקמן, ג'ף הורביץ ואהרן רזאל.