מחבל טרור
מחבל טרורThinkstock

ארגון ההסברה הפרו ישראלי "קלגרי לימינה של ישראל" (CUWI) הגיש בשבוע שעבר תלונה למשטרת קלגרי נגד עלאא חמדאן (Ala’a Hamdan) נשיאת ארגון הסברה פרו פלסטיני "סולידריות למען זכויות האדם הפלסטינים".

התלונה באה בגין פרסומים בעמוד הפייסבוק שלה, העשויים להתפרש כתמיכה בפעולות אלימות נגד ישראל. על כך מדווח אתר שלום טורונטו.

"זה הנשק שלי בו אני אשחרר את עמי. באמצעותו אני אומר לעולם מי הוא הפלסטיני ועד כמה הוא אמיץ. הילדים של פלסטין נקראים ילדי האבנים, כיוון שהנשמות שלנו, ההתנגדות, הדם והחיים קשורים לאבנים, הם (האבנים) הדבר היחיד שמחזיק אותם בחיים", כתבה חמדאן.

ובסטטוס אחר כתבה: "אני נולדתי להיות הלוחם הפלסטיני הבא. ברחם שלי הייתה לי אבן ביד ודגל פלסטיני ביד השנייה ועתה אני נשבעת שכל נשימה שאנשום תהיה נשימה של התנגדות... היו אפוא מודעים לקיומי. גופי ונשמתי מוכנים להילחם ולמות. ואם אתה רואה את הדם שלי יוצא מגופי אנא חייך והשמע קריאת שמחה, כיוון שרק אז אני אשכב בשלום בזרועותיה של אימי. האדמה הזו תהיה גאה שהתינוקות הפלסטינים נולדים גברים והנשים מוכנים לשפוך את דמם".

"אני שמחה, כיוון שאני גאה להיות פלסטינית, גאה להיעצר בעודי נלחמת לשחרר את ארצי, את עמי... אני מחייכת, כי אני מקריבה את חיי עבור אדמתי...", התבטאה חמדאן ושלחה גם מעין מכתב לבנה בו כתבה בין היתר:

"בני היקר, במקום חלב אני אזין אותך בהיסטוריה, בסיפור של עם, בסבל שלהם, באומץ ליבם ובחשוב מכל בהתנגדות שלהם... אני אטבול אני אטבול את הכאפיה בדם שלך ואשמור אותה כדי להראות אותה לאחיך... אני אכונה האימא של השהיד... אני רוצה שאתה תחייך כאשר הכדור יישלח לעברך ולחרוט בליבך שאתה האדם האמיץ ביותר בעולם, שמת במלחמה למען עמו לשחרר אותם מהדיכוי..."

יש לציין, כי עלאא חמדאן ביקרה בישראל, ככל הנראה לפני כשנתיים. בעמוד הפייסבוק שלה היא העלתה (16.10.12) תמונה בה היא נראית בעיר העתיקה בירושלים על רקע כיפת מסגד עומר.

ויסאם קולי, (Wesam Cooley), הנשיא הנוכחי של ארגון SPHR הפרו פלסטיני, אמר לעיתון "נשיונל פוסט", כי ארגונו נתון למתקפת השמצות והתנכלות מתמשכת מצידו של הארגון הפרו ישראלי, אותו האשים בהאשמות שקריות ובלתי מבוססות ובהוצאת דברים מהקשרם.