טוביה ומתי, כוכבי הילדים מערוץ מאיר, המוכרים לילדי הציבור הדתי לאומי, ולאחרונה לכל הציבור דרך ערוץ 96 ב HOT, מחליטים לצאת מהמסך...

השניים משיקים הצגה חדשה בניחוח דיגיטלי, בה הם מתמודדים עם עולם המסכים, התופס חלק משמעותי בחיינו. בעלילה רווית המתח, מוצאים השניים מכשיר מסתורי, שבלחיצת כפתור פזיזה לוקח אותם לעולם עתידי, עולם שבו שולט איש רשע בשם "אנטי-יחס" על כל האנשים, בעזרת ה "מסך-נט".

באופן מפתיע ובלתי צפוי, דוקא טוביה הוא זה שמתמכר למסך, המספק לו אפשרויות יצירתיות ואינסופיות לקיום מצוות, ומבטיח את מקומו בגן עדן... הבעיה היא ששעון החול אינו עוצר, ועוד מעט עלול להיות מאוחר מידי....

האם יחזרו השניים להווה השפוי, או שישארו שם לנצח, עבדים של "אנטי-יחס"? האם יצליחו טוביה ומתי להשאר קשורים? ההרפתקאה שעוברים השניים מעמידה במבחן אמיתי את החברות ביניהם, ומשקפת לצופה הצעיר וגם המבוגר, את העובדה שאין תחליף לקשר האנושי הבסיסי בין בני אדם.

ההצגה שעלתה לראשונה בחנוכה השנה, בדומה להצגות קודמות של כוכבי הילדים, מוקפדת ומאופיינת בגימור ברמה גבוהה מבחינת סאונד, תאורה אביזרים ותלבושות.

כתיבה: נחמי רייס. משחק: טוביה רוזנפלד, דן סודרי. שירים: אורית כרמלי, נחמי רייס. לחנים: נדב רובינשטיין. תלבושות: יהודית דנינו. תפאורה: הדס חורי.הגברה ותאורה: דוד דהן . יעוץ אומנותי: נועה נבון, אליטוב בן פזי.