צילום מסך
צילום מסךEJPRESS

ארגון האקרים טורקי הפועל לכאורה בשם "נקמת הפלשתינים, הסורים, המצרים והטורקמנים", פרץ הלילה לאתר החדשות של סוכנות הידיעות היהודית באירופה EJPRESS ומשבש את פעולתו.

העורך הראשי של סוכנות הידיעות היהודית אירופאית, יוסי למפקוביץ, מסר כי ההתקפה החלה אמש ברגע שהאתר העלה ידיעה על הופעתה של השחקנית סקרלט ג'ונסון בקמפיין של חברת "סודהסטרים" הישראלית.

ההאקרים הטורקיים שיתקו את אתר סוכנות הידיעות היהודית באירופה, עם תמונה של דגל טורקי מעוצב כפטרייה אטומית בדף השער כשתחתיו מופיע המסר: "אל תבחנו את הכוח הטורקי".

העורך הראשי של סוכנות הידיעות ציין כי "EJPRESS מספקת אינפורמציה אמינה על החיים היהודיים באירופה ליותר ממיליון גולשים ומהווה מקור אינפורמציה אמין ומוערך על ידי עשרות רבות של אמצעי תקשורת בולטים בעולם. לא ניכנע לניסיונות להשתיק או להחרים אותנו ונמשיך להפיץ מידע אמין על החיים היהודיים באירופה - בכל העולם", הדגיש יוסי למפקוביץ'.

מנכ"ל איגוד הארגונים היהודיים באירופה, הרב מנחם מרגולין, ציין כי הגם שזו השתלטות ההאקרים הראשונה על אתר סוכנות הידיעות היהודית באירופה, הרי שהאקרים מוסלמיים תוקפים זה חודשים אחדים אתרים של הארגונים האחרים הפעילים במסגרת האיגוד.

"אנו סובלים התקפות האקרים על אתר ארגון הסטודנטים ECJS ומרכז רבני אירופה – המאגד פעילות של למעלה
מ-700 קהילות יהודיות ברחבי היבשת. פעילות ההאקרים הינה אך נדבך אחד בפעילות האנטי ישראלית שמכוונת נגד מטרות יהודיות באירופה בתקופה האחרונה", אמר הרב מרגולין וחשף, כי זאת למרות שיתופי פעולה שמנהל האיגוד בחודשים האחרונים עם אימאמים מוסלמים במדינות השונות החברות באיחוד האירופי.

"בעצם הימים הללו ממש, אנחנו מנהלים פעילות משותפת עם מנהיגים מוסלמיים במדינות שונות ביבשת, בניסיון להדוף – ביחד - הצעות חקיקה של פוליטיקאים שונים באותן מדינות ו/או של נציגיהן למועצת אירופה, המבקשים למנוע קיום שחיטה כשרה ומילת בנים - שני מנהגי ייסוד שהן היהודים והן המוסלמים מקיימים – בני כל דת – כדרכם הם", הוסיף.