במשמרת האמהות מול בית ראש הממשלה מסכמים את היום הרביעי להקמת המשמרת כיום מרגש במיוחד בעיקר לנוכח האורחים המיוחדים שהגיעו למקום כדי להביע את תמיכתם במהלך ובקריאה המרכזית העולה ממנו: כן לריבונות ישראל על כל שטחי יהודה ושומרון.

במהלך היום הגיעו למקום, לצד מאות ואלפי תומכים מרחבי הארץ גם הנערה ספיר סבח שהובילה את המאבק נגד התבטאויותיו השמאלניות-קיצוניות של המורה אדם ורטה, הרבנית אסתר ליאור, הרבנית שני טרגין, חבר הכנסת מוטי יוגב, סגן יו"ר הכנסת, חבר הכנסת משה פייגלין, יוחאי דמרי, שרה אליאש ורבים אחרים.

נזכיר כי את משמרת האמהות הקימה תנועת 'נשים בירוק' בשיתוף עם תנועת 'מטות ערים' וחוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי. ראשי 'נשים בירוק', יהודית קצובר ונדיה מטר, מספרות כי "הפתעת היום הייתה כאשר למאהל הגיעה ספיר סבח עם אמה נורית הישר מהכנסת. ספיר מגלה יכולות מנהיגותיות. היא אינה מקבלת את תוצאות השימוע שהיה למורה שלה למחשבת ישראל אשר התגולל על צה"ל וחייליו באומרו שצבאנו אינו מוסרי ושהארץ הזאת לא שלנו", הם אומרות ומספרות כי סבח הצעירה סיפרה שהייתה "מוותרת לו אם הוא היה מצטער ומתחרט, אך הוא ממשיך להסית".

לאחר מכן הגיעה למקום הרבנית שני טרגין שנשאה דברים ובהם קשרה בין חודש אדר לקריאת הריבונות. הרבנית טרגין הזכירה בדבריה את הפסוק "כל איש שורר בביתו" כרמז לחובתו של עם ישראל לנהוג בארצו כבעל בית. עוד הזכירה את הקשר בין כיבוש יהושע לפורים, ובתפילה כי כשם שהקב"ה עזר ליהושע שהתחזק והתאמץ כך גם בימינו יעזור לנו הקב"ה אם נתחזק, נתאמץ וניזום.

למקום הגיע גם חבר הכנסת מוטי יוגב, איש הבית היהודי, שנשא גם הוא דברי ברכה וחיזוק למארגני משמרת האמהות תוך שהוא מדגיש בדבריו את חשיבות החלת הריבונות הישראלית על כל חלקי ארץ ישראל. תוך כדי דבריו הגיעה למאהל כלה בשמלה לבנה שסיפרה כי החליטה שתיכנס לחופתה רק לאחר שתשתתף במעשה לאומי לפני בניית ביתה הפרטי, ולכן באה להזדהות במאהל האמהות ועם הקריאה לריבונות.

קצובר ומטר שהופתעו גם הן למראה הכלה במאהל שהקימו, מספרות כי הכלה היא אפרת לשם, נכדתם של משפחת גנירם ממייסדי חברון ורמת הגולן. "אם כלה ביום חופתה מוצאת לנכון להגיע למאבק לאומי, אזי עם ישראל לבטח ינצח", הן אומרות.

כאמור בהמשך הערב הגיעו למאהל יוחאי דמרי, ראש המועצה החדש של דרום הר חברון, סגן יו"ר הכנסת חבר הכנסת משה פייגלן, הרבנית ליאור, הרב ישראל דורמינצר מבקעת הירדן, הרב חיים גרינספן ואשת החינוך שרה אליאש.

יצוין כי המשמרת המאורגנת ע"י נשים בירוק מטות ערים וחוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי תימשך גם היום, יום חמישי, מחר יום שישי ותיחתם ביום ראשון.