נוער באוטובוס
נוער באוטובוספלאש 90

בעוד כמה שעות תיערך עצרת תפילה לנוער בבית הכנסת "אהבת ישראל" ברחובות, בכנס ישתתפו בני קצובר, מראשי התנועה להתיישבות, רב העיר הרב שמחה הכהן קוק, ראש ישיבת הדרום הרב דוד טברסקי ואישים נוספים מהציבור הדתי.

את הכנס ארגנו ראשי תנועות הנוער, שנפגשו ביחד לפני כמה ימים וחשבו מה אפשר לעשות עם המצב בארץ והדיבורים על מסירת ישובים בישראל.

"בימים אלו מדברים הרבה על חלוקת הארץ", אומר אמיתי יערי, קומונר סניף אריאל בנים ברחובות. "מדברים על ריבונות העם היהודי על ידי עם אחר, כל מיני רעיונות אבסורדים, דברים שלא ייתכנו. החלטנו, הנוער ברחובות להתאגד גולו מכל קצוות המגזר ולארגן עצרת תפילה, לעורר את הציבור ואת הנוער על המצב הנורא הזה. בעצרת תהיה השתתפות של רב העיר, ראש ישיבת דרום ועוד אנשים חשובים".

בפרוספקט שהפיצו ברחבי העיר ובאינטרנט נכתבו הפרטים, ויש גולשים שאף הוסיפו כמה מילים לחיזוק העצרת וחשיבותה, "לאור הגזרות הקשות שמרחפות מעל הישיבות הקדושות, ולאור המצב הקשה שבו רוצים למסור חלקים מארצנו הקדושה, נתכנס כל תושבי רחובות לעצרת תפילה והתעוררות, איש בל יעדר".

"הרגשנו שאחים שלנו ביהודה ושומרון חיים בפחד יום יומי", מוסיף יערי. "האם חיים בשאלה האם מחר בבוקר הם יצטרכו לארוז את התיקים שלהם וללכת, וזה כאב לנו מאוד. לכן נפגשו, כל ראשי הנוער ברחובות והחלטנו לעשות משהו, לארגן תפילה".