יו"ר השדולה למען הסטודנטים וההשכלה הגבוהה בכנסת, חה"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד), וחבר השדולה, חה"כ שמעון אוחיון (הליכוד ישראל ביתנו), ביקרו בקמפוס לב של ביה"ס הגבוה לטכנולוגיה י-ם.

במהלך הביקור סיירו חברי הכנסת ברחבי הקמפוס ובכיתות הלימוד וקיבלו סקירה על שלושת הקמפוסים של בית הספר הגבוה לטכנולוגיה, מסלולי הלימוד השונים והייחודיות של המוסד במגוון האוכלוסייה וחיי הסטודנט.

בנוסף, הוצגו בפניהם מספר חסמים ביורוקרטיים המעכבים את המוסד דוגמת אישור המל"ג למסלולי לימוד פרא-רפואיים, הקיצוץ בתקציבי הישיבות ועוד.

חברי השדולה התפעלו לגלות דברים רבים שלא ידעו על המכון קודם לכן, וציינו כי יש להמשיך ולטפח מסגרות לימוד ייחודיות דוגמת אלה הקיימות במוסד לציבור הדתי והחרדי בישראל.

בסיום הביקור הבטיחו השניים ולפעול ולעזור בקידום נושאים אלו ונושאים נוספים, על מנת להמשיך ולהצעיד את בית הספר הגבוה לטכנולוגיה קדימה.

"השדולה למען הסטודנטים וההשכלה הגבוהה התרשמה מאוד מהלימודים במכון לב על שלוש שלוחותיו" אמר חה"כ בועז טופורובסקי במהלך הביקור והוסיף כי: "מערך הלימודים לגברים חרדיים ולנשים חרדיות מרשים ובעל חשיבות גבוהה לעתיד המדינה ולשילוב כלל אזרחיה במעגל העבודה. העלו בפנינו מספר נושאים וחסמים העומדים בימים אלו על הפרק ונפעל יחד כשדולה על מנת להביא אותם על פתרונם. מדובר באוכלוסייה אשר צמאה להשכלה ועלינו לעשות כל שביכולתנו לספק צמא זה".