יונתן ואהרן רזאל שרים עם נערי "עלי שיח"

בימים אלו יוצא לאור אלבום חדש הכולל בתוכו דואט של האחים יונתן ואהרן רזאל שמבצעים יחד עם להקת "עלי שיח" את השיר "עבדו את ה' בשמחה". בנוסף מכיל האלבום מחרוזות שירי פורים מרגשים של הלהקה המיוחדת וקליפ מרגש.

ייחודה של להקת ''עלי שיח'' הוא בהרכב חבריה שכולם עם פיגור שכלי ואוטיזם ברמות שונות. כחלק מתהליך שילובם בחברה דואגים ב"עלי שיח" להעניק לכל אחד מהחניכים כלים לעסוק בתחומים אליהם הוא "נמשך".

כך הוקמה הלהקה שכבר הופיעה על במות רבות באירועים גדולים ומפוארים. חברי להקת "עלי שיח" ביקשו להקליט שיר יחד עם יונתן רזאל, פנו אל אמרגנו וביקשו שיתגייס לטובת המיזם המיוחד.

יונתן, שכבר הופיע עם הלהקה בדינר של "עלי שיח" הביע את נכונותו ואף ביקש מאחיו אהרן להצטרף לפרויקט, מאחר וזהו שיר שהם שרו יחד במקור. מה גם שאין כמו אהבת אחים כדי לסמל שמחה במיוחד בחודש אדר וכפי שיונתן אמר לא פעם: "אהרן אחי הוא הרבי שלי בכל מה שקשור לשמחה".

כשהרעיון להפקת השיר החל לקרום עור וגידים, יונתן אף ביקש לשתף פעולה עם המעבד דודי קאליש וכך נולד הלהיט החדש. במשך שבועות ארוכים התאמנו חברי הלהקה ולמדו את השיר, על מנת להגיע לביצוע מוסיקלי ברמה הגבוהה ביותר.

התוצאות כאמור מדברות בעד עצמן. בתום ימים ארוכים של הקלטות בליווי של מגוון נגנים שנרתמו לטובת הפרויקט המיוחד, יכלו חברי הלהקה, כמו גם הזמרים יונתן ואהרן רזאל, לברך על המוגמר. "העבודה על ההקלטה הייתה חוויה כשלעצמה", מספר שי בן שושן, מנהל הלהקה. "החניכים עבדו קשה ובכל פעם היה צריך להקליט שוב ושוב עד שהתוצאה הייתה מושלמת מבכל הבחינות. בסופו של דבר המאמץ היה שווה".

"חברי הלהקה, שעד היום באו ושמחו בכל האירועים של 'עלי שיח', הרגישו צורך להעניק ולתת על כל מה שעושים למענם. הם מרגישים שליחות בלהחזיר שמחה לקהילה. כשהאחים רזאל הביעו נכונות והסכימו להשתתף בפרויקט המיוחד הזה על אף לוח הזמנים המאוד עמוס שלהם בייחוד בתקופה זו של השנה, לא היה מישהו שמח יותר מהם. הם פשוט צהלו משמחה".