מתוך קמפיין החוצות
מתוך קמפיין החוצותנשים בירוק

תנועת 'נשים בירוק' ממשיכה בתנופה ההסברתית סביב חזון הריבונות הישראלית על שטחי יהודה ושומרון.

לאחר שלושה כנסי ענק שהתקיימו במעמד מאות תומכים מרחבי הארץ תחת הקריאה לריבונות ישראלית ביו"ש, לאחר מסע שלטי החוצות הקוראים 'כן לריבונות ישראל על יהודה ושומרון' ולאחר הפצת מאות אלפי עותקים של גיליונות כתב העת 'ריבונות' (גיליון ראשון ושני) עולה כעת לרשת תרגום באנגלית, צרפתית ורוסית של מאמרים וראיונות שהופיעו בגיליונות 'ריבונות'.

ראשי 'נשים בירוק', יהודית קצובר ונדיה מטר, רואות במהלך החדש המשך ישיר למשמרת האמהות שהתקיימה סמוך לבית ראש הממשלה וזכתה לתהודה ציבורית נרחבת ולתמיכת אנשי ציבור רבים שהגיעו למקום כדי לקרוא להחלת ריבונות.

השתיים קוראות לציבור נאמני ארץ ישראל "ליידע ברשימות תפוצה במיילים, בפייסבוק ובכל דרך אחרת, ציבור רחב ככל הניתן בארץ ובעולם על קיומו ותוכנו של האתר . נמשיך בדרך זו ובדרכים רבות אחרות להפיץ את דבר קיומה של אלטרנטיבה ריאלית, ציונית ומוסרית לתכנית המסוכנת שמקדם השמאל להקמת מדינת טרור פלשתינית בעיבורה של ארץ ישראל".

"מבט מפוכח על המציאות ועל העקשנות והסרבנות הערבית במו"מ המסוכן שמנהלת שרת המשפטים ציפי לבני, מלמד כי אנו בעיצומו של חלון הזדמנויות מדיני אותו נכון וחובה לנצל על מנת להחיל את הריבונות הישראלית. הסברה יעילה ומדיניות שפויה תבהיר לעולם כי אין עוד ברירה אלא לקבוע עובדה מדינית שתטיב עם הצדדים כולם – ריבונות ישראלית על השטח כולו. אל לנו להמתין ולהסתפק בתגובות ישראליות ליוזמות ערביות ובינלאומיות אלא ליזום ולהוביל מהלך מדיני הכרחי. אסור להסתפק במצב של סטטוס קוו. הסטטוס קוו מזמין לחצים ערבים ובינלאומיים וקובע עובדות בשטח", דברי קצובר ומטר.

תנועת 'נשים בירוק' קוראת למעוניינים לקחת חלק מעשי בפעילות ההסברתית למען הריבונות ליצור עימה קשר דרך האתר החדש או דרך אתר התנועה (www.womeningreen.org). זאת "על מנת לאפשר את חיזוק מהלכי ההסברה אל מול המערכת המשומנת של השמאל, מערכת הזוכה לגיבוי וחיזוק כלכלי ומעשי מארגונים אירופיות וממשלות זרות".