החלטה מקוממת. ההפגנה נגד שחרור המחבלים
החלטה מקוממת. ההפגנה נגד שחרור המחבליםפלאש 90

הממונה על ענייני האסירים ברשות הפלסטינית, אשרף אל עג'רמי, נפגש אתמול (שישי) עם עשרות חברי מרכז ליכוד במסגרת סמינר שקיימה יוזמת ז'נבה במהלך סוף השבוע בכפר המכבייה.

"שחרור האסירים יצור אווירה טובה ברחוב הפלסטיני. מניעת השלב הרביעי יהווה סימן שישראל לא רוצה להמשיך במשא ומתן ועסוקה בלבזבז את הזמן", אמר.

עוד התייחס אל עג'רמי לסוגיית שחרור מחבלים ערבים ישראלים והוסיף "האסירים הישראלים נעצרו לפני הסכמי אוסלו, בטרם היו שיחות בין ישראל לאש"ף. מבחינה מוראלית על ישראל לשחרר את האסירים הללו גם ללא קשר למשא ומתן הנוכחי".

היום (שבת) נפגשו משתתפי הסמינר גם עם הישאם עבד אל ראזק שכיהן גם הוא כממונה לענייני אסירים ברשות הפלסטינית וריצה מאסר של 21 שנים בכלא הישראלי.

גם הוא התייחס לסוגיית שחרור האסירים שעל הפרק ואמר "אני מאמין שבסוף תימצא הנוסחה, בעזרתה של ארה"ב, שתאפשר את שחרור האסירים. שחרור אסירים חייב לקרות על מנת להמשיך במשא ומתן לקראת הסדר קבע".

הסמינר התקיים כחלק משורה של פעילויות שמקיימת יוזמת ז'נבה לחברי מרכז ופעילים בליכוד.

במהלך סוף השבוע קיימו המשתתפים סיור לאורך תוואי גדר ההפרדה ונפגשו עם בכירים ממערכת הביטחון לשעבר ועם חברים לשעבר בצוותי המשא ומתן לדיונים בנושא סוגיות הליבה והמשא ומתן המדיני בין ישראל לפלסטינים.