הסרט לגו
הסרט לגויחצ

פסח הולך וקרב ועמו גם שלל סרטי ילדים וסרטים מדובבים.

אחד הסרטים המשלבים גם בין סרט רגיל לילדים (עד איזה גיל ,נחשב כילדים, זו כבר שאלה בפני עצמה..) וגם כסרט מדובב, הוא הסרט שיוקרן ברחבי הארץ החל מיום חמישי הקרוב -לגו. כן. ממש כשמו של המשחק הכל כך מפורסם. וכמו שהלגו הינו הבסיס לכל דמיון ויצירה שעומדת בפניכם כך גם סיפורו של הסרט.

"סרט לגו" שמגיע ארצה, אחרי ששבר שיאי קופות בארצות הברית בתקופת החורף והחגים שלהם, הינו סרט אנימציה התלת־מימדי, (כולם מקבלים משקפיים בכניסה וזו כבר חוויה לצופים ולהוריהם) שיוקרן כאמור בשתי גרסאות (שימו לב כאשר אתם מזמינים כרטיסים) גם בגירסה מדובבת וגם בגרסתו הרגילה.

הסרט-סיפור מגולל את חייו של איש לגו, שמגלה לעצמו , לקרוביו ולסובבים אותו, שייעודו האמיתי בחיים הוא להציל את העולם מפני נבל מרושע שעונה לשם לורד ביזנס. כדי להציל את העולם מפני אותו נבל, הוא נזקק לעזרה.

ומי יבוא לעזרה? נכון גיבורי הילדים האחרים. בדמותם של אינספור גרסאות לגו כגון באטמן, סופרמן, צבי הנינג'ה, הנשיא האמריקני ,אברהם לינקולן ועוד. את הסרט כתבו וביימו כריס מילר ופיל לורד.

לא מתאים לילדים הצעירים מתחת לגיל 6, אבל מעבר לכך, סרט מושקע, הרבה דמיון אושר ומחשבה השקיעו בסרט (מאה דקות של הקרנה..) ולחובבי הנושא, בהחלט ייתן הסרט, מענה הולם.