סמים.
סמים.פלאש 90

משטרת ישראל מפרסמת הערב (שני) הודעה בעקבות ההשתלחות כלפיה מצד שחקנים החשודים בשימוש בסמים.

"בהמשך לפרסומים הנוגעים לפרשייה שעניינה חשד לסחר בסמים המנוהלת במחוז תל אביב וההשתלחויות חסרות הרסן כלפי משטרת ישראל, נבקש להבהיר כי משטרת ישראל מנהלת עשרות פרשיות במקביל ומבצעת את כל פעולות החקירה הנדרשות במקצועיות וללא משוא פנים, תוך הקפדה יתרה על זכויותיהם ופרטיותם של מעורבים, ללא כל קשר לזהותם", נאמר בהודעת המשטרה.

"למותר לציין כי המשטרה מבקשת לנהל את תיקי החקירה בחדרי החקירות, באופן מקצועי ואחראי, הרחק מאור הזרקורים ופועלת מתוך שיקולים של טובת החקירה והגעה לחקר האמת ותו לא.

כל התוכן המפורסם בפרשה על נפחיו ובולטותו הכולל שימוש במונח גורמים במשטרה הנו באחריות המערכות בלבד ועל דעתן. אין בכוונתנו לאשר או להכחיש פרסומים למעט אלה הנמסרים בהודעות רשמיות של חטיבת דובר המשטרה. הטענה לפיה חקירות אלה נועדו לקדם אינטרס זר כזה או אחר, חסרות בסיס ומוכחשות מן היסוד", נאמר.

בתוך כך, בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ב') בארבעה ימים את מעצרו של אייל פלג החשוד בסחר בסמים. נבדק החשד כי סיפק סמים גם לידוענים, בהם המפיק מוטי רייף והשחקנית קרן מור שמכחישה בתוקף את החשדות.

שחקן הקולנוע משה איבגי יצא גם הוא בחריפות נגד מדיניות המשטרה באשר לעישון קנביס."זו עבירה שהיא כבר לא עבירה. עובדה שלא עוצרים, לא פותחים תיק, כל בנאדם נורמלי אם לא היה אמן, אם היו תופסים אותו עם גראס לשימוש עצמי היו אומרים לו לך הביתה. שילכו לחברי כנסת שמעשנים גראס ויטפלו בהם. הרבה שוטרים מעשנים גראס - שיעשו סבב ויעצרו את עצמם".