האירועים בחברון
האירועים בחברוןדוברות היישוב היהודי

השמחה על אישור בית המשפט לרכישת בית השלום תעמוד השנה במרכז אירועי חג הפסח בחברון.

במהלך האירועים יופיעו מיטב הזמרים החסידים בנוכחות עשרות אלפי חוגגים ומשפחות.

נעם ארנון, דובר היישוב, מסר שהשנה הוחלט שהכותרת והסיסמא המובילה של האירועים תהיה "ישראל מתחברת בפסח בחברון".

אשי הורביץ ושיראל בלייכר האחראים על הארגון מספרים על הנסיון הפעם במופע לחבר מזרח ומערב כאחד ולתת במופע משהו אחר שמחבר יחדיו את שבטי ישראל.

האירועים המרכזיים יתקיימו במהלך ימים רביעי וחמישי ויועברו בשידור חי בערוץ 7.

בנוסף להופעות, יתקיימו מגוון הפעלות מרתקות לכל המשפחה הכוללות משחקים אטרקטיביים לילדים והצגות במשך כל שעות היום.

המארגנים מספרים כי תחום ההסעות עבר שידרוג מהפכני בשנים האחרונות, וכפי שכבר הוכח בסוכות, כעת מערך ההסעות לחברון הינו נוח וזמין לכל נוסע ולכל המשפחה; כל זאת בעזרתם הפעילה של גורמי הביטחון והמשטרה, הרואים באירועי החגים בחברון אחד משיאי המשימות שאותן הם ממלאים בגאווה.

ראש מועצת קריית ארבע חברון, מלאכי לוינגר, אומר כי "חזרנו הביתה, וכולם מוזמנים בחול המועד פסח להגיע לבית השלום ולחגוג את חג החרות. בית השלום נקנה בכסף מלא כבר לפני למעלה מעשר שנים וכעת אנו זוכים סוף סוף לממש את הקניה".

עוד הוסיף לוינגר, כי "אנו קוראים לעם ישראל כולו לקחת חלק בהמשך גאולת העיר, זוהי השעה ואסור לנו לפספס אותה. עיר האבות מחכה לנו שנגאל אותה מיד זרים ונמשיך בדרכו של אברהם אבינו, הקונה הראשון שגאל את ארץ ישראל. אנחנו קוראים להמוני בית ישראל, שבמשך עשרות שנים גאלו את אדמות ארץ ישראל, להשתתף באירוע".

לכן, כדאי לסמן כבר עכשיו ביומנים: ביום שני של חול המועד – מתאחדים וחוגגים בחברון! לפרטים מחדשי הישוב היהודי בחברון 1800400456.