איזי שרצקי.
איזי שרצקי.צילום: פלאש 90

סיום מהסרטים. הפועל באר שבע שבמקום השני בטבלת ליגת העל פגשה הערב במסגרת חצי גמר גביע המדינה בכדורגל, את עירוני קריית שמונה שבמקום השלישי, למשחק שכולו צמרת.

באר שבע הגיעה במומנטום נהדר ויחד עם ברדה בהרכב אכן הגיעה פייבוריטית הרבה יותר מהצפוניים. זאת למרות שבמשחק הליגה האחרון בין שתי הקבוצות, במוצאי שבת האחרונה, ניצחה קריית שמונה את ב"ש בתוצאה 2:0.

הקלישאה אומרת כי אי אפשר לנצח את אותה קבוצה פעמיים ברציפות, בטח כשמדובר בפעמיים רצופות במשך זמן כה קצר. אבל כנראה שבבאר שבע בנו יתר על המידה על הקלישאה הזו, שכן באר שבע פתחה מעולה את המשחק, אבל החמצה מסמרת שיער של מאור בוזגלו בדקה ה-12 הייתה היחידה במחצית הראשונה.

בדקה ה-59 באר שבע עלתה ליתרון מוצדק, כאשר גליינור פלט כבש לאחר שנגח לרשת של חיימוב אחרי הגבהה מדוייקת של בוזגלו. 12 דקות אחר כך, אחמד אעבד שלח טיל לחיבורים והשווה את התוצאה. קריית שמונה במומנטום נהדר שלטה במרכז המגרש, ובדקה ה-91 באה על שכרה.

חן דילמוני, שחקנה הצעיר של קריית שמונה, שלח את דוד מנגה לאחד על אחד מול אג'ידה שוער באר שבע. מנגה, חלוצה של קריית שמונה, לא התבלבל והצליח לכבוש את שער הניצחון לזכות קריית שמונה.

בכך השלים מנגה שלושער תוך ארבעה ימים מול באר שבע, לאחר שבשבת האחרונה כבש צמד מול באר שבע. עונה שנייה ברציפות שקריית שמונה מגיעה לגמר, האם השנה תצליח גם לשתות מהבאר ולהניף את הגביע?

בגמר תחכה לה נתניה העולה החדשה. צפוי להיות מעניין.