אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןצילום: פלאש 90

שר החוץ אביגדור ליברמן תקף היום (ראשון) בדף הפייסבוק שלו את "חברי הכנסת הערביים וגורמים קיצוניים אחרים במגזר הערבי", בפוסט שכותרתו "הברית החדשה: ראאד סלאח ותג מחיר".

"כבר כמה פעמים דיברתי וכתבתי, גם כאן בעמוד הזה, נגד הפעולות המכונות 'תג מחיר'. מעבר למעשים המכוערים עצמם שעושים אותם חוליגנים, דיברתי גם על הנזק הגדול שהם גורמים למדינת ישראל בכלל ולמחנה הלאומי בפרט", פתח ליברמן.

ליברמן הדגיש, כי "הדברים הללו נכונים גם להצתת דלת המסגד וכתובות הנאצה ביום שישי האחרון באום אל-פחם. כל פגיעה במקום קדוש, ואין זה משנה אם זה מסגד או כנסיה, היא מעשה נפשע ועלוב שמטרתו היא להביא את מדינת ישראל לעימות דתי ותרבותי בתוך המדינה ועם העולם".

"האנשים חסרי האחריות, האישית והלאומית, שעושים זאת, הם גם אלו שפוגעים בקציני ובחיילי צה"ל שמסכנים את נפשם בכדי להגן על ארץ ישראל", הוסיף שר החוץ.

אולם, אז עבר ליברמן למתקפה חריפה על חברי הכנסת הערבים, "אם יש משהו שמרתיח את הדם לא פחות הוא הניצול הציני של המקרה על-ידי חברי הכנסת הערביים וגורמים קיצוניים אחרים במגזר הערבי, כמו השייח' ראאד סלאח וח"כ ג'אמל זחאלקה, ש'קפצו על המציאה' כאילו אין מתנה גדולה ממנה עבורם והם מנפחים את הענין בכדי להתלהם ולהסית נגד מדינת ישראל".

לטענתו, "התנהלותם רק מוכיחה שוב שהם הפכו מזמן לגיס חמישי שכל מטרתו לחסל את המדינה שבה הם חיים ולשם כך הם מוכנים לנצל כל מקרה וכל מטורף. אנשים אלו, כמו גם ועדת המעקב של ערביי ישראל, מעולם לא פעלו לקירוב לבבות בין יהודים לערבים ולהפגת המתח אלא רק לליבוי יצרים ולשנאה".

"לכן, אני יכול להבטיח לאותם מסיתים שאנו נעשה הכל על-מנת שבכל הסדר עתידי הם ימצאו את עצמם במקום שאליו הם שייכים ואום אל-פחם תהיה חלק מהמדינה הפלסטינית ולא חלק ממדינת ישראל", חתם ליברמן.