השר אריאל בכנס רמלה

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל, השתתף היום (שלישי) בכנס רמלה, והתייחס לנושא הדיור ולסוגיה המדינית.

בנושא הדיור אמר השר אריאל, "אני יכול לומר בצורה ברורה: בתחום הדיור, שתי התוכניות המובילות שאנוכי ושר האוצר מובילים יחדיו מחיר מטרה ומע"מ 0 יפעלו יחדיו. היו כמה עיתונאים שקמו הבוקר וניסו לייצר כותרות כאילו יש בעיות ומחלוקות. הכל שטויות. אין מהפכות שעוברות ביומיים. שני הדברים הללו יובאו לאישור בהקדם כשמע"מ 0 יובא מיד לאחר יום העצמאות לכנסת".

"שתי תוכניות אלו, ביחד עם הסכמי הגג שבאמצעותם נבנה 100 אלף יח"ד ישנו את המפה. לצד כל אלו אנחנו מעלים את כלל השיווקים והתחלות הבניה ולקראת סוף 2014 המחירים ייבלמו ו ב2015 המחירים ירדו. וכפי שאני אומר הזכות שלכם לדירה היא החובה שלנו", הוסיף אריאל.

בהתייחסו לנושא המדיני אמר השר אריאל, "בידי ראש הממשלה יש את היכולת לעצור את הפגיעה בריבונות ישראל. ההליכה לאו"ם של הרשות הפלסטינית היא קריעה של הסכמי אוסלו. אם הם קרעו את הסכמי אוסלו לגזרים אזי ההסכמים לא קיימים עוד, ואנחנו כמדינה וכשרים מצפים שראש הממשלה יגיב לפגיעה כל כך חמורה בריבונות ישראל. בנוסף לא יעלה על הדעת שגוף מחוץ למדינת ישראל יכתיב לנו לשחרר רוצחים אזרחי ישראל".

"אסור לנו להסכים שתהיה כזאת פגיעה בריבונות. זהו מדרון חלקלק להתרסקות. הדברים הם בידי ראש הממשלה ואנו מחזקים את ידיו לדרוש את הדברים הללו ולשמור על ריבונות ישראל", הוסיף.

השר אריאל סירב להתייחס לדברי אבו מאזן היום, ואמר כי "הדברים של אבו מאזן הם בוקי סרוקי ודברים בטלים. אנחנו צריכים להקפיד על האינטרסים שלנו ולא לאפשר התדרדרות במו"מ".

השר אריאל התייחס לשאלה אודות האפשרות שאזרחותם של המחבלים הישראלים תישלל, ואמר כי "גם אם אזרחותם תישלל ראוי שהם יהיו מגורשים".