האם טדי יהיה שקט?
האם טדי יהיה שקט?צילום: פלאש 90

כשנכנס אלי טביב לתפקידו כבעלי בית"ר, מיד החל בכמה צעדים מאוד ברורים שמטרתם היא לשווק את הקבוצה הירושלמית לכמה שיותר אוהדים ולגרום לאהדה רבה של הקבוצה בעיר, מצידם של כל העדות המינים והמגזרים. טביב הבין כי אם ברצונו למלא את אצטדיון טדי בכל משחק בכמה שיותר אוהדים, הוא חייב לאפשר לכלל האוהדים באשר הם להגיע לאצטדיון.

כצעד ראשון, פנה טביב לגופים המשדרים ואלו שמחזיקים בזכויות השידור של המשחקים, בבקשה שיאפשרו לקבוצה הירושלמית לקיים את כל משחקי הבית שלה העונה לאחר צאת השבת או בימי החול. טביב הסביר להם כי אוהדי הקבוצה הרבים הינם שומרי שבת, ולכן לא יוכלו להגיע למשחקי הקבוצה הביתיים אם המשחקים יתקיימו בשבת, דבר שיגרור נזק כלכלי לקבוצה ופחות עניין לגופים המשדרים. בקרב הגופים המשדרים ומשבץ המשחקים הוחלט לאפשר לטביב ובית"ר את הבקשה, ואכן לאורך כל מחזורי ליגת העל בכדורגל - משחקיה הביתיים של הקבוצה הירושלמית התקיימו תמיד לאחר צאת השבת, ולעיתים אפילו בימי ראשון ושני בשבוע.

אבל כנראה שאת ההתאחדות לכדורגל לא מעניין סיכום כזה או אחר ובטח שלא רגשותיהם של הדתיים במדינה ואלה שאוהדים את הקבוצה בפרט, שכן משחקה הביתי הקרוב של הקבוצה הצהובה שחורה, יתקיים ביום שבת הקרוב בשעה 17:00, שעת תפילת מנחה בבתי הכנסת שבעיר.

בהנהלת המועדון אמרו בתגובה: "פנינו לכל הגורמים על מנת שיזיזו את שעת המשחק לצאת השבת, אך נענינו בסירוב בגלל אילוצי הזכיין המשדר". עוד אמרו בבירה כי "ע"פ תקנון ההתאחדות לכדורגל, שלושת המחזורים האחרונים של העונה ישוחקו בשעה אחידה".

מעניין אם הדבר היה עובר בשתיקה אם הפגיעה הייתה אצל בני הדתות האחרות.