שיירת ראש הממשלה
שיירת ראש הממשלהפלאש 90

אחד מנהגיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עצור כבר כשלושה שבועות בחשד לעבירות מין שביצע לכאורה במספר ילדות. לחשוד מיוחסות עבירות חמורות, בהן אינוס ומעשי סדום.

היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו ולהסיר את איסור הפרסום על זהותו.

הנהג נעצר באחרונה על ידי חוקרי היחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת ירושלים. לפי החשד, במשך שנים ארוכות הוא אנס וביצע מעשים מגונים בקטינות. בידי החוקרים כבר הצטברו 10 תלונות נגדו.

כתב האישום הראשוני הוגש נגד הנהג כבר לפני יותר משנתיים, אולם נציבות שירות המדינה גילתה על כך רק באחרונה והורתה להשעותו.

העיתון "ידיעות אחרונות" דיווח הבוקר כי אגף המשמעת בנציבות שירות המדינה פתח בחקירה כדי לגלות מיהו האחראי במשרד רה"מ שלא דיווח כנדרש על ההליך הפלילי שהתנהל נגד הנהג.

"מדובר באדם טוב לב שנקלע לסכסוך משפחתי על קרקעות, ושבעקבותיו הוגשו נגדו תלונות שנועדו לחסלו", צוטטו מקורבים לנהג. "זו טרגדיה משפחתית שעוד תתברר בבית־משפט".

במשרד רה"מ התקבל פרסום הפרשה בתדהמה, "מרגע שנודע לפני יותר מחודש כי מתנהל הליך המחייב דיווח לנציבות המדינה, דיווחנו על כך לאלתר", נמסר ממשרד רה"מ.

"המשרד פועל בנושא זה בהתאם להנחיות נציבות שירות המדינה, והעובד הוצא לחופשה".

מנציבות שירות המדינה נמסר: "ברגע שנודע לאגף המשמעת על כתב האישום, הנחה האגף את משרד רה"מ להשעות את העובד בהשעיה דחופה — ומרגע זה העובד לא שהה בעבודה. במהלך תקופה זו, שבה שהה העובד בביתו, הוא נעצר בקשר לפרשה פלילית חדשה וחמורה. אגף המשמעת בוחן בימים אלו מי אחראי לאי־דיווח כנדרש על ההליך הפלילי נגד העובד".