השר ארדן מסייר בבנימין
השר ארדן מסייר בבנימיןשחר כהן

שר התקשורת והגנת העורף, גלעד ארדן (הליכוד ביתנו), סייר היום (ה') במועצה אזורית מטה בנימין וקיים ישיבה משותפת עם ראש המועצה אבי רואה וכן עם מנכ"לי משרדו, מנכ"ל המשרד להגנת העורף, ניצב (בדימוס) דן רונן ומנכ"ל משרד התקשורת, אבי ברגר.

בישיבת העבודה עלה לדיון נושא הקליטה הסלולרית ברחבי המועצה. השר ארדן התייחס לנושא ואמר כי הוא רואה חשיבות עליונה בסגירת פערי הקליטה ברחבי המועצה וביו"ש בכלל והבטיח לסייע כפי יכולתו כדי לקדם את הנושא מול החברות הפרטיות ושאר הגורמים המעורבים בעניין. כמו כן נידונו בישיבה נושאים שונים בתחום הגנת העורף. 

ראש המועצה רואה בירך על הביקור והביע תקווה שנושא הקליטה הסלולרית יטופל בהקדם. "מדובר בצורך קיומי שנועד להציל חיים ולא בנוחות או במותרות. הנסיעה בכבישים ללא קליטה סלולרית ביו"ש בכלל ובבנימין בפרט יכולה להיות מסוכנת ואין שום דרך להזעיק עזרה כאשר אין קליטה, הגיעה הזמן לפתור את הבעיה הזו ולתת מענה ראוי לנושא".

השר ארדן, חבר הקבינט המדיני-בטחוני הוסיף כי הסיור בבנימין, על רקע חתימת ההסכם בין הרשות לחמאס, מחדד את הצורך של ישראל להבהיר כבר כעת, שלא תאפשר קיום בחירות לרשות הפלשתינית ביהודה ושומרון אם החמאס ישתתף בהן.

השר ארדן עוד הוסיף, ״אבו מאזן הוכיח שכוונתו היחידה היא להוליך שולל ולרמות. לא ניתן לדבר על שלום ולחבור לרוצחי ילדים״.

כמו כן, הבהיר השר כי אסור לחזור על טעויות ממשלת אולמרט ולאפשר את השתתפות החמאס בבחירות במידה והן יתקיימו, כיוון שמדובר בארגון טרור מוכרז שאין לתת לו לגיטימציה ציבורית. 

צילום: שחר כהן