הרב יעקב אריאל
הרב יעקב אריאלשלומי שלמוני

ועדת החינוך בכנסת החליטה לקדם תכנים נוצריים לתכנית הלימוד בבתי הספר תחת השם "חשיפת תלמידים לאורות ולא רק לצללים ביחסו של העולם הנוצרי ליהודים".

"להגיד לנוער בישראל שהנצרות שינתה את אופיה? זהו עוול בלתי נסלח", תוקף נשיא פורום חותם, הרב אריאל, בניר עמדה שהוציא הפורום ומוסיף, "הנצרות עוינת את היהדות מאז ומעולם. מיליוני יהודים נטבחו על ידי הנוצרים ולא ניתן להגיד כי היחס השתנה. רק לפני 65 שנה האפיפיור התנגד להקמת המדינה כיוון שהם טוענים כי הנצרות מחליפה את עם ישראל והמדינה סותרת את אמונת הנוצרים".

"עדיין התאולוגיה הנוצרית היא אנטי יהודית ואנטי ישראלית. והנצרות לא יכולה להכיר בחזרה של עם ישראל לארצו, כי זה סותר את כל התזה שלה. לטענתם, עם ישראל סובל בגלל שלא קיבל את אותו האיש", קובע הרב אריאל.

"הטשטוש הזה לילדים הוא מאוד מסוכן, הילדים צריכים לדעת את הסכנה במיסיון. הנצרות מאמינה שיום אחד כולנו נתנצר ועלינו לעצור את "וועדת החינוך" מלהצליח בתוכניתה הנלוזה".

יש לציין הרב שלמה אבינר אף הבהיר את התנגדותו הנחרצת למהלך ואמר כי אמנם האפיפיור אכן סייע רבות ליהודים בזמן השואה, "יאה ונאה שייקרא "חסיד אומות העולם" ביד ושם. בכל זאת מה שהוא עשה, הוא לא עשה בשם הנצרות אלא בשמו הפרטי. כלומר, הוא לא עשה בגלל שהוא היה נוצרי אלא בגלל שהוא היה בן אדם", ציין הרב אבינר.

"הנצרות אינה חברה שלנו, עוינת אותנו אונטולוגית, מהותית. הקתולים רוצים את היעלמותנו מעל כדור הארץ, וגם הפרוטסטנטים בבא הזמן ולכן אנו ממליצים להתעצם בלימודים ולהוסיף לימודי יהדות, ולא לחפש לחם מורעל מרחוק אלא להתאמץ לקיים זאת התורה אשר שם משה לפני בני ישראל".