ישראלי
ישראליצילום

השבועון 'ישראלי' (מעייני הישועה, בשמו המיתולוגי) מיצב את עצמו בשנים האחרונות בין העלונים הפופולאריים והנקראים ביותר בציבור הדתי לאומי.

בימים אלו הוא יוצא בפורמט חדשני, נוכח השינויים בשוק העלונים, סגירת כמה מהם והתחזקות מספר עלונים אחרים בהם השבועון ישראלי.

כחלק ממתיחת הפנים החדשה, תכני השבועון יהיו מעתה יותר אקטואליים וחדשותיים יותר לצד מאמרי דעות של דמויות בולטות במגזר. בנוסף, לרגל העיצוב החדש, שונה לוגו השבועון ונוספו בין דפיו גם מדורים חדשים.

עורך השבועון, נריה רוזנברג, מציין כי, "תכני השבועון ימשיכו לעסוק בנושאים שמעניינים ומעסיקים את הציבור הדתי לאומי, לצד כתבות מגזין וראיונות מיוחדים עם אישים מרכזיים בחברה הישראלית. מערכת השבועון מתכננת בקרוב לצרף כותבים נוספים לשורות השבועון ולחנוך פינות חדשות ומקוריות".

אביחי בוארון, מו"ל השבועון, המוציא לאור את מגזין הנשים המוביל "פנימה-הלל" ומשמש כמנהל תנועת מעייני הישועה, ביקש להדגיש כי קהל היעד של השבועון הוא הציבור הדתי לאומי שמלווה את השבועון כבר למעלה מעשור שנים. "לאחרונה חשנו ש"ישראלי" השלים מהלך הסברה רב שנים בציבור הדתי לאומי, מעין קמפיין מתגלגל ומתמשך שמיצב בתודעת המגזר את פעילות הקירוב, כשדה פעולה מרכזי בעשייה הדתית לאומית.

כתוצאה מהרמת קרנה של פעילות זו בעלון במשך שנים רבות, נוצר מצב שכיום טובי בניה של הציונות הדתית משקיעים ממרצם, אונם והונם בפעילות הסברה-יהודית בגרעינים התורניים, בארגוני הקירוב ובפרויקט רבני הקהילות של תנועת מעייני הישועה. עם השלמת מהלך זה ראינו לנכון למתוח את פניו של השבועון, לעדכנו ולהופכו למנוף הסברה והשפעה".