בני כשריאל
בני כשריאלהלל מאיר

ראש עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל, מסר היום (שני) לראש הממשלה בנימין נתניהו מכתב מחברי הכנסת של הליכוד ועשרות פעילי המפלגה, הדורשים ממנו לממש את הבטחתו ולבנות באזור E1 - מבשרת אדומים.

על המכתב חתומים, בין השאר, שר התחבורה ישראל כץ, שר התקשורת גלעד ארדן, סגן שר הביטחון דני דנון, סגן שר החוץ זאב אלקין, סגן השר אופיר אקוניס, סגנית שר התחבורה ציפי חוטובלי וחברי הכנסת יריב לוין, צחי הנגבי, משה פייגלין, גילה גמליאל, מירי רגב וחיים כץ.

"אנו, שרים, חברי כנסת, חברי נשיאות הליכוד וראשי ומועצות הסניפים - מחזקים את ידיך וקוראים לך לעמוד בגאון על משמר הארץ. אנו קוראים לך לבנות את שכונת 'מבשרת אדומים'. העיתוי הנכון הוא כאשר יש התעוררות לאומית בנושא, ועכשיו זה הזמן", כתבו לראש הממשלה.

בישיבת סיעת הליכוד היום אמר בני כשריאל כי "לא יתכן שלזוגות הצעירים במעלה אדומים שנותנים למדינה הכל, אין מקום לגור ולבנות את משפחתם. מעלה אדומים שולחת כל שנה 850 חיילים טובים עם אחוזים גבוהים המתגייסים לשירות קרבי ולקצונה ולא יתכן שאין להם בית לרכוש ולגור בתום השירות הצבאי.

"כיום בונים בעיר כ-85 יח"ד בשנה לעומת 1,000 יחידות בשנים האחרונות. מעלה אדומים נכללת אפילו בהסכם ז'נבה", הזכיר כשריאל, "על כן היא שונה וחייבים לבנות בה לאלתר".