מיני בר
מיני ברמי עדן

במדינה ברוכת שמש וימים חמים כמו שלנו, אין ספק שישנה חשיבות עליונה לשמור על כמות הנוזלים בגופנו.

לרוע המזל מדי שנה מובהלים לחדרי המיון אלפי אנשים במדינת ישראל פשוט משום שלא היו קשובים לצרכים של הגוף שלהם ובעקבות כך לא הקפידו על צריכה נאותה של מים.

מסתבר שמאוד פשוט למנוע את כל אותם מקרים שיכולים היו להיחסך וזאת על ידי הנגשת המים לציבור הרחב. בין היתר מדובר על עובדים, על ילדים, פעוטות, קשישים או בקיצור על בני אדם בכל הגילאים ומכל המגזרים.

בפני הצרכן עומדות שתי אפשרויות מרכזיות בדרכו להרוות את צמאונו באופן קבוע:

הדרך הראשונה היא לסחוב בקבוקים של מים מינרליים לכל מקום ולדאוג לכך שבסביבת העבודה ובביתו יהיו בכל עת די בקבוקי פלסטיק נגישים.

האפשרות השניה היא לדאוג להתקנה של מיני בר.

מבלי לדבר על החיסכון האדיר בכסף או על התועלות הבריאותיות שבמיני בר, יש לדבר על כך שהמתקנים המעוצבים והאטרקטיביים פשוט קורצים יותר למשתמש.

בנוסף, מדובר על הדרך ההיגיינית ביותר לצרוך מים. בניגוד לבקבוקים שעוברים מאדם לאדם ושפעמים רבות צורתם מתעוותת מפאת החום או מעצם האחיזה שלהם, המתקנים המודרניים מעוצבים באופן שובה עין ומהווים מעין אטרקציה קטנה. עובדה זו מעלה את החן שלהם בעיני ילדים ומבוגרים כאחד ומגבירה את תדירות השימוש.

יתרון נוסף שכדאי להזכיר הוא השליטה על אספקת המים. מאחר וכדי לדאוג לאספקה נאותה של בקבוקים יש לדאוג בכל קנייה לרכוש מספר שישיות של בקבוקי מים מינרליים וכמובן שגם לדאוג לשינוע שלהם, הרי שלא אחת קורה שאנשים רבים מוצאים את עצמם ללא מלאי מספק של מים מינרלים. גם כאן בא לידי הביטוי היתרון של המיני בר, המאפשר למשתמשים להזמין מראש כמויות נאותות של מים מינרליים מבלי לשבור את הראש ולא פחות חשוב מכך - מבלי לשבור את הגב.

במקום לזכור בכל פעם שהולכים לסופר שצריך לקנות עוד שישה בקבוקים, כי הכמות שבבית כבר קרובה להיגמר, ובמקום בכל פעם שחוזרים מהקניות לעלות לדירה עם משקולת כבדה בדמות בקבוקי הפלסטיק, פשוט קובעים כמה מים נחוצים ודואגים לחתום על הסכם שירות מתאים עם חברת המים המינרלים. באופן כזה המים לא יחסרו לעולם והגב יישאר נטול כאבים.

ישנם כאלו שנמנעים מרכישה של מיני בר משום שהם מאמינים באמת ובתמים כי מדובר על הוצאה כספית גדולה מדי וכי מוטב להם להמשיך ולסחוב בקבוקים. עם זאת, כפי שלא אחת עולה מסקרי שוק שמבוצעים בתחום זה בארץ, לא רק שמדובר על טעות נפוצה אלא שמדובר על שגיאה שעלולה לעלות לאזרחים ביוקר. אמנם ישנם כיום בקבוקים זולים במיוחד של מי שתייה, אבל אם תשימו לב לאותיות הקטנות, לרוב לא מדובר על מים מינרלים כלל.

כשמדובר על השוואה בין מיני בר לבין רכישה של בקבוקי מים מינרלים ללא ספק מבחינת החיסכון הגדול המיני בר לוקח ובגדול. אמנם ייתכן שההוצאה הראשונית שמגלמת את עלות המתקן תהיה גבוהה יותר, אבל לטווח הארוך החיסכון הוא כולו של הצרכנים הנבונים.

מעבר לכל האמור לעיל בכל מיני בר מודרני ניתן בלחיצת כפתור למזוג מים רותחים וכך לא רק לחסוך רכישה של קומקום חשמלי אלא גם ליהנות ממים רותחים תוך שניות ספורות בכל עת, ללא צורך להמתין לפעולת הקומקום. אם כל זה לא מספיק, הרי שהמתקנים המודרניים מהווים תוספת עיצובית נאה לכל בית או משרד ודי במבט חטוף בקטלוגים של הספקיות השונות בכדי להיווכח בזאת.

במידה ואתם מעוניינים בעת ובעונה אחת לדאוג לרעננות מתמדת, לבריאות ולכיס שלכם ובנוסף לכך להיפטר אחת ולתמיד מהקומקום החשמלי ובמקומו ליהנות מפריט מעוצב לעילא ולעילא, זה הזמן לשקול ברצינות רכישה של מיני בר מתקדם, ויפה שעה אחת קודם.