הרב אמסלם
הרב אמסלםפלאש 90

ח"כ לשעבר, הרב חיים אמסלם, יו"ר תנועת עם שלם וכיום חבר הליכוד, מתייחס בערוץ 7, למכתבו של נשיא מועצת חכמי התורה החדש, הרב שלום כהן לפיו חל איסור לנשים חרדיות ללמוד במכללות החרדיות.

הרב אמסלם מתקשה להבין כיצד הרב כהן יוצא נגד הרב עובדיה, "הייתי שנים רבות מאנשי ביתו של הרב עובדיה, והמכללות החרדיות ביניהן המכללה של בתו עדינה בר שלום, הוקמו בברכת הדרך שלו".

לדבריו, הרב כהן גוזר על הציבור חרפת רעב ועוני לשנים רבות, "המכללות החרדיות הוקמו, כי הייתה הבנה שהעולם הספרדי המתחרד שמאמץ את חברת הלומדים, גוזר על עצמו עוני, ולכן היה צורך בהקמת מכללות שיביאו פרנסה למשפחות רבות. לבוא היום ולחזור לימי החושך וההקצנה, זה חמור וזה עושה נזק אדיר. וזאת הסיבה שעזבתי את ש"ס בדיוק בגלל  ההקצנה הזאת, ולכן הקמתי את עם שלם".

הרב אמסלם טוען כי יו"ר ש"ס אריה דרעי ממשיך בקו של אימוץ האג'נדה החרדית אשכנזית, שתמיט חרפת רעב על המגזר החרדי ספרדי, "זו גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה, להגיד היום שאי אפשר ללכת למכללות החרדיות זה לקחת את כבשת הרש שעוד נותרה. זה חמור מאוד שהיום יוצאים נגד הרב עובדיה, כי כשאני חשבתי אחרת הוציאו אותי מהמחנה וזה מה שהם עושים היום בדיוק".