כסף
כסףפלאש90'

חברת קשבורד מבית 'תנובה פיננסית' משיקה היום (ראשון) את קשבורד - שרות טכנולוגי חדשני מסוגו בעולם הפנסיה והפיננסים.

קשבורד היא מערכת מידע אישי פנסיוני בממשק אינטרנטי וסלולרי פשוט וידידותי המציגה למשתמש כמה צבר עד היום בכל קופות הפנסיה שלו, כמה כסף יהיה לו בגיל פרישה, באיזה מקום מנוהל הכסף ומה צפויה להיות הפנסיה החודשית שלו.

המערכת מפעילה בקרה אוטומטית לאיתור טעויות בחשבונות ומציעה פתרון שעשוי לחסוך מאות אלפי שקלים למשתמש.

המערכת של קשבורד מתחברת למסלקה הפנסיונית ומאתרת באופן אוטומטי ובצורה מלאה את כל החסכונות הפנסיוניים שנפתחו אי פעם לעמית.

מדובר בכל קופות הגמל, ​קרנות השתלמות, ביטוחי מנהלים ​וקרנות פנסיה, שנפתחו בכל החברות המנהלות בישראל, כאשר קשבורד היא גוף בלתי תלוי ואינה מקבלת עמלות או שכר טרחה מאף אחד מהגופים.

בתום איתור כל הקופות, פעילות או רדומות, קשבורד מציגה לחוסך את הצבירה הפנסיונית, את הצבירה העתידית ואת הקצבה הצפויה המשוערכת לגיל פרישה.

לאחר איתור כל הנתונים קשבורד מבצעת בדיקות לאיתור וזיהוי שגיאות בחשבונות ומחשבת הפסדים כספיים שאותן שגיאות עשויות לגרור לעתיד. כך הלקוח יוכל לתקן כבר היום את הטעויות ולחסוך סכומי כסף נכבדים עד גיל הפרישה.

אלון רז, מייסד קשבורד: "הפנסיה היא ההשקעה הכלכלית החשובה ביותר של כל אחד מאיתנו, היא עולה פי 2.5 מעלות דירה ממוצעת. חוסר המודעות של הציבור לגבי הפנסיה שלו עולה לכל חוסך בין עשרות למאות אלפי שקלים. פיתחנו מערכת שלא דורשת שום הבנה בתחום הפנסיה- היא מאתרת את השגיאות, מציעה פתרונות ותחסוך למשתמשים כסף רב. הרישום לוקח 2 דקות ומתבצע מהמחשב בבית או מהסלולרי".

"בדקנו כבר 9000 משתמשים. רק לשישה מהם לא נמצאו שגיאות- לכל השאר איתרנו 4-5 שגיאות בממוצע שהיו גוררות לכל אחד מהם הפסדים של מאות אלפי שקלים עד גיל הפרישה"