מכשיר הדגל החדש של LG, ה-G3
מכשיר הדגל החדש של LG, ה-G3יחצ

ה-G3 של LG, טלפון הדגל החדש שלה, יתחיל להימכר בישראל ביום ראשון הקרוב.

המכשיר, שעורר ציפיות רבות לפני השקתו, זכה בינתיים לקבלת פנים מוצלחת במולדתו קוריאה הדרומית. ברונלייט, היבואנית המקומית שלו, מקווים שהוא ישחזר ואף יתעלה על המכירות של המכשיר הקודם, ה-G2.

מכירות אלו הובילו את החברה לנתח שוק חסר תקדים, מבחינתה, של 10% בשוק הישראלי. מדובר בנתח שוק שיותר מכפול מזה של החברה בשוק הגלובלי.

כך או כך, מדובר בהחלט בטלפון שמציע תצורה מרשימה. הוא מהראשונים המתהדרים במסך ברזולוציית QuadHDץ הוא מציע עיצוב עם דגש על חוויית שימוש, מצלמה מתקדמת עם טכנולוגיית לייזר חדשנית, סוללה חזקה במיוחד, תמיכה בטעינה אלחוטית ועוד.

המערכת על שבב היא ה-Qualcomm Snapdragon 801  מרובעת הליבות שפועלת במהירות של 2.5 ג'יגה-הרץ, המסך הוא בגודל של 5.5 אינץ', וכאמור לךעיל, ברזולוציה של 2,560x1,440 פיקסלים. המצלמה האחורית היא ברמה של 13 מגה-פיקסלים עם מייצב אופטי ומיקוד לייזר, והקדמית היא 2.1 מגה-פיקסלים. הסוללה, בנפח מכובד של 3,000mAh, נחינת לשיפה. מערכת ההפעלה אנדרואיד 4.4. מעודכנת.

ה-G3 יימכר בשתי גרסאות: אחת עם 3 ג'יגה בייט זיכרון RAM ועם 32 ג'יגה-בייט נפח אחסון - תמורת 3,600 שקלים, והשנייה עם 2 ג'יגה-בייט RAM וזיכרון עבודה של 16 ג'יגה-בייט - יימכר ב-3,200 שקלים.