אלון חסן
אלון חסןפלאש 90

בית המשפט התיר הבוקר (ראשון) חלקית לפרסם את "הטלטלה במשטרה".

כעת ניתן לפרסם כי חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים עצרו ביום חמישי האחרון עורך דין מוכר בחשד שניצל את קשריו בצמרת המשטרה כדי לקבל מידע פנימי מתוך חקירות רגישות על מנת לשווק את משרדו ללקוחות נבחרים.

על פי החשד, הפרקליט נהג לפנות לחשודים בתיקים גדולים ולפתות אותם לשכור את שירותיו על ידי כך שחשף בפניהם פרטים מתוך החקירה נגדם, ובתמורה ביקש מהם סכומי כסף גדולים. בית המשפט הורה להאריך את מעצרו עד מחר.

החשדות החמורים נגד הפרקליט עלו לראשונה לאחר שיו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, אלון חסן, טען בחקירתו כי עורך הדין הציע להשיג לו הקלות משמעותיות בתיק שבו הוא נחשד בעבירות שוחד, סחיטה באיומים, הלבנת הון ומרמה והפרת אמונים, וזאת בתמורה לתשלום סכומי עתק.

בהודעת מח"ש נמסר הבוקר "מחומר הראיות שנאסף עד כה עולה חשד, כי עורך הדין הבטיח לפעול לכך ששתי פרשיות משנה בהן עלה חשד נגד אלון חסן לא יבשילו לכלל הגשת כתב אישום נגדו. על פי החשד שמח"ש חוקרת, עורך הדין ביקש מחסן סכום כסף משמעותי על מנת להעבירו לגורמים שיסכלו את הבשלת החקירה. נוסף על כך, עורך הדין חשוד שמסר לחסן פרטים חסויים מהחקירה המתנהלת נגדו. החלטת מח"ש לעצור את עורך הדין נתקבלה על דעת הדרגים הבכירים בפרקליטות המדינה".

חסן טען אף כי העורך דין התריע שהולכים לעצור אותו. לפי חשד המשטרה, לבד מחסן, קיבלו נאשמים נוספים בפרשות ציבוריות בולטות הצעות דומות מעורך הדין.

בשעה 15:00 יתקיים דיון נוסף בשאלה האם כלי התקשורת יוכלו לפרסם את שמו של עורך הדין החשוד.