הרב אלישע וישליצקי
הרב אלישע וישליצקיבאדיבות קרן קהילות

הרב אלישע וישליצקי התייחס בפינתו השבועית בערוץ 7 למבצע 'צוק איתן' המתנהל ברצועת עזה בעקבות ירי הטילים על ישראל.

"הלב שלנו הולך ומתרחב ומגיע להקשבה ורגישות כלפי מרחבים שאין להם סוף - גם ברמה הביטחונית צבאית, גם ביחס לאנשי הדרום הנושאים בעול המלחמה, גם משפחות החטופים וגם בירור נוקב של שאלות מוסריות שאיננו יכולים להזניח אותם בימים אלה".

הרב וישליצקי התייחס גם לרצח הנער הפלסטיני בירושלים, "לא יעזור להסיח את דעתנו בעקבות תפיסת ארבעה מטורפים. לא יעזור להסיח דעתנו מכך שיש לנו לחימה עם אויב ערבי, אכזרי ומושחת, איתו אנחנו נלחמים".

"לא מזמן סיימנו את המפגש החי והעצום עם המשפחות של החטופים. זה לא הלך לריק ולא התאדה. כל זה חלק מנקמתינו שהיא נקמת ה' המתגלית דרך האומה הישראלית. אנחנו מתפללים שלמקבלי החלטות יהיה מספיק ענווה ומתוך כך מספיק עוצמה להבין את תפקידו בעת הזאת והוא - מיגור הרשע הבא לידי ביטוי בטרור הערבי". 

"כשליבנו עם שדרות, אשקלון, נס ציונה ובאר שבע, זה לא מתוך חולשה, לא מסכנות או מצוקה, אלא מתוך תביעה גדולה שהחזית נותנת כח לעורף והעורף לחזית, והצבא הוא צבא העם במלוא מובן המילה".

לסיום אמר הרב וישליצקי, "אנחנו מתפללים שהלב והדעת, הרגש והמעשה, הכל יתרכך ויטוהר ויעמוד במדרגה ראויה לטוב הזה, הנוקם את נקמת ה' המתגלה דרך ישראל".