יו"ר ההסתדרות בעיריית שדרות
יו"ר ההסתדרות בעיריית שדרותבאדיבות דוברות ההסתדרות

יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, ערך הבוקר (ראשון) ביקור בעיר שדרות ובמועצה האזורית שער הנגב. בפתח הסיור, ניסנקורן נועד עם ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, ועם ועד עובדי העירייה המאיישים את החמ"ל האזורי.

דוידי בירך על המפגש עם יו"ר ההסתדרות וביקש את הסיוע שלו מול הממשלה, בפיתוח העיר ובמציאת פתרונות תעסוקה לתושבי האזור. לביקורו של ניסנקורן בשדרות, הצטרף גם נשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר נשיאות הארגונים העסקיים, צביקה אורן.

השניים סיירו באזור התעשייה הצפוני של העיר ונפגשו עם עובדי המפעל אסם שדרות. כמו כן, ניסנקורן ואורן ביקרו במפעלים נוספים ביניהם: סינרג'י - יצרנית כבלי הכוח – הממוקמת בפארק תעשיות ספירים, ומפעל "ניסן תעשיות רפואיות" שאחראי לייצור ולאספקה של מוצרי חבישה לכל בתי החולים בארץ.

יו"ר ההסתדרות אמר במהלך הביקור כי "למדינת ישראל יש מחויבות לדאוג לתושביה גם בהיבט של הביטחון התעסוקתי. יש להבטיח את החוסן הכלכלי של תושבי הדרום עוד לפני סיום המבצע "צוק איתן". לאור זאת, חשוב להסדיר כמה שיותר מהר פיצוי לעובדים ולמעסיקים אשר נפגעו מהמצב הביטחוני, על מנת ליצור ודאות".

נשיא התאחדות התעשיינים אמר היום "התאחדות התעשיינים ממשיכה לחזק את מפעלי הדרום: מתחילת מבצע ״צוק איתן״ טיפלנו בלמעלה מ- 100 פניות ממפעלים באזור עוטף עזה, החשופים לירי הטילים. בין הבעיות שהתגלעו ודרשו טיפול והתייחסות של ההתאחדות- אי שמיעת סירנות אזעקה במפעלים, מחסור בעובדים בשל גיוסם לצו 8, בקשות לעזרה בהגדרת מפעל כחיוני ועוד".

אורן, הוסיף ואמר כי "אנחנו רוצים לתת למפעלים את ההרגשה שיש להם גב ויש מי שעוזר ונמצא כל העת על מנת לתת מענה הולם ובזמן אמת לכל בעיה".