מתאחדים
מתאחדיםצילום:ששון תירם

מתנדבי השירות הלאומי אזרחי החרדים הגיעו אמש לאזור פריסת כיפת ברזל בגוש דן על מנת לעודד לחזק את ידם של החיילים המוצבים במקום ומתפעלים את סוללת כיפת ברזל.

המתנדבים שהגיעו עם מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר-שלום ג'רבי. הביאו עמם ארוחה חמה, חבילות שי וצ'ופרים שיקלו על החיילים את השהייה במקום.

במהלך מבצע "צוק איתן" המתנדבים החרדים עובדים במתכונות חירום כבשגרה, על פי נוהל "הפעלת מתנדבי השירות הלאומי-אזרחי בחירום" שהפיצה רשות השירות הלאומי-אזרחי בקרב הגופים המפעילים בשיתוף עם פיקוד העורף והרשויות המקומיות.

במסגרת תפקידם המתנדבים החרדים מתגברים את עבודתם בבתי- חולים, במוקדי הצלה וחירום, מוסדות רווחה ועבודה עם בעלי צרכים מיוחדים. כמו כן נערך שיתוף פעולה מיוחד עם המשרד לאזרחים ותיקים, שמסגרתו המתנדבים מלווים ומניידים קשישים, עורכים פעילויות הסברה, עורכים פעילויות במקלטים שונים בדרום הארץ וכן מחלקים מזון לקשישים.

שר-שלום ג'רבי, מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי סיפר כי " למעלה מ-16,000 מתנדבי השירות הלאומי אזרחי שותפים מלאים לכל מערך החירום בארץ, ומשמשים בתפקידים חיוניים לחיזוק העורף, בליוויו הצמוד של השר הממונה על השירות הלאומי, ח״כ אורי אורבך. אלפי המתנדבים החרדים משרתים בכל תחום נדרש הזקוק בימים אלו לתגבור בכוח אדם. בשעות אלו עם ישראל מתאחד ואנו רואים כיצד המגזר החרדי מחזק את חיילי צה"ל במאבק על בטחונה של מדינת ישראל ותושביה".