צבא מקצועי גרסת אייכלר
צבא מקצועי גרסת אייכלרפלאש 90

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) נאם בכנסת והסביר לנוכחים כי מאחורי יכולותיה של כיפת הברזל עומדים רחמי שמיים מרובים.

"בשעה זו אנחנו מדוּוחים על שורה של אזעקות בכל רחבי הארץ. עם ישראל כולו עומד בחרדה ליד החדרים הממוגנים, וכולם רואים את הנס ואת הפלא. לא כולם מבינים שנס בתוך הטבע הוא לא פחות נס מזה שמעל לדרך הטבע. כולם משבחים את "כיפת הברזל" ולכן אנחנו צריכים לומר משפט על העניין", הטעים.

"כתוב בתורה: "ואמרת בלבבך כחי ועצם ידי עשה לי את החיל הזה, וזכרת את ה' אלוקיך כי הוא הנותן לך כח לעשות חיל". הקדוש-ברוך-הוא נותן כוח לאדם לעשות ולבנות ולהתגונן, לזרוע, לקצור ולהתפרנס, וכל מה שאדם עושה זה בכוחו של הקדוש-ברוך-הוא. בלעדיו שום דבר לא יצלח. כי "אם ה' לא ישמר עיר, שוא שקד שומר", "אם ה' לא יבנה בית, שוא עמלו בוניו בו".

"הדברים מוכחים בכל רגע ובכל מקום" אמר אייכלר וסיפר כי "ישבנו היום בוועדת הפנים עם המפכ"ל וראשי המשטרה, על הכשל הנורא שהיה במוקד 100 בזמן חטיפת שלושת הבחורים מגוש עציון. הוכח שם מצב של "אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר". הם שמעו את המילים "חטפו אותי" וקולות בערבית. השוטר מסר למפקדיו על כך. פשוט עיניהם לא ראו ולא הבינו את מה ששמעו ולא עשו דבר ולא רשמו ולא דיווחו, כאילו היו פסלים. לכן צריכים לדעת שכל רגע וכל שעה שאנחנו עדיין חיים פה בארץ זה נס בתוך הטבע, ולעתים גם נס מעל לדרך הטבע. אבל אין כאן חיים בלי ניסים".

"ההגמוניה החילונית משתוללת נגד מפקד חטיבת גבעתי אלוף-משנה עופר וינטר. בדף הכנה לקרב הוא כותב לחייליו שהוא נושא עיניו לשמים וקורא עמם "שמע ישראל ה' אלקינו ה' אחד". ה' אלוקי ישראל, היה נא מצליח דרכנו אשר אנחנו הולכים ועומדים להילחם למען עמך ישראל כנגד אויב המנאץ שמך, וכו'; ה' אלוקיכם ההולך עמכם להילחם לכם עם אויביכם להושיע אתכם, ונאמר אמן". כך כתב מפקד יהודי לחיילים יהודים. מה התגובה בעיתון של ההגמוניה השלטת במדינה, אף-על-פי שהם מיעוט קטן?, "המפקד הזה איבד את הזכות להוביל לוחמים בצה"ל". תשמעו טוב. אותם אנשים שמדברים כל הזמן על העניין שחרדים צריכים להתגייס, כשמגיע מפקד, שהוא לא חרדי. הוא רק ציטט פסוק מן התורה כדי לחזק את החיילים שלו שרובם חיילים מאמינים במה שהוא כותב, לכן הוא כבר פסול מלהיות מפקד בצבא. רק חרדים חסרים להם, כחיילים ומפקדים?"

"ישנן קרנות רפורמיות שמממנות כל מיני ארגונים עם כל מיני שמות הסוואה שמדברים בשם ישראל חדשה. אחד מהם כתב בפירוש היום שצבא ישראל אסור שיהיה צבא ה'. צה"ל הוא לא מיליציה דתית שמונהגת על-ידי כוהני דת, אלא צבא חילוני עפ"ל ולא נחה דעתו עד שדרש "להוציא את הדת מהצבא. חיילים לא צריכים להישלח לקרב כדי להילחם במנאצי שם ה' אלוקי מערכות ישראל. הרבנות לא צריכה להנחיל תודעה על הלוחם היהודי". הוא מסיים במשפט שאני בטוח שרוב אזרחי ישראל לא יסכימו אתו: "יש במדינת ישראל ריבון אחד, והוא ריבון מדיני אזרחי".

"ואנו אומרים: יש ריבון אחד והוא ריבונו של עולם אחד. הוא ברא את העולם, נתן לנו את הארץ ועושה ויעשה לכל המעשים. אין שום ריבון מלבד ריבונו של עולם. מי שבא בשם מישהו אחר, אין לו שום זכות מוסרית לבוא ולהילחם בפלסטינים, שזועקים, ומבחינתם בצדק: "ליסטים אתם שכבשתם ארץ שבעה עמים", שכבשתם את ארץ-ישראל. בשם מה הולכים להילחם על ארץ-ישראל, אם לא בשם ה' אלוקי ישראל, שהוא ריבונו של עולם והוא בלבד הריבון ואין שום ריבונות אחרת! הקב"ה יגן על כל הנמצאים בחזית ובעורף שהוא החזית. הוא יעשה לנו ניסים בתוך הטבע ומחוץ לדרך הטבע ויציל וישמור, ולא יסתכל על אותו מיעוט שמנאץ את אלוקי ישראל, אלא על רוב העם, שמברך את ה' אלוקי ישראל ומתפלל אליו ובוטח ובו ורק בו יתברך", סיים.