אחד המסרונים שנשלח בחזרה
אחד המסרונים שנשלח בחזרהמטה בנימין

בשעות האחרונות קיבלו עשרות אלפי ישראלים רובם תושבי בנימין מסרונים מטעם גדודי עז-אדין אלקסאם, תושבי בנימין הופתעו לגלות כי המסרונים הגיעו ממערכת ההודעות של המועצה.

בהודעה שהגיעה לתושבים רבים נכתב:

"אל הציבור הישראלי...
הממשלה שלכם טענה אתמול שהיא הפסיקה את האש, אבל בלי להסכים ולבצע את התנאים שלנו, והיא חשבה שאנחנו נמהר ונפסיק את האש, אך להפך אנחנו מיהרנו להכות בכל מקום בישראל מדימונה עד חיפה, ואילצנו אתכם להתחבא במקלטים כמו עכברים...
שוב אנחנו מזהירים, אם הממשלה שלכם לא תסכים על כל התנאים שלנו, הרי כל ישראל תישאר מטרה ליגלית לאש שלנו. גדודי עז-אדין אלקסאם"
.

התושבים שזעמו על ההודעה המאיימת שלחו בחזרה מסרונים שונים חלקם אף מאיימים, המסרונים כללו מסרים קשים ואף קללות. תושבים רבים אף התקשרו למספר הטלפון ממנו נשלחו ההודעות, צעקו וקיללו.

עובדת המועצה הבחינה במסרונים שהציפו את המערכת ודיווחה על כך. לאחר בירורים התגלה כי גדודי עז-אדין אל קסאם השתלטו על מערכת המסרונים של המועצה באמצעותה שולחים הודעות לתושבים בעת חרום.

בדף הפייסבוק "ארץ בנימין" ששייך למועצה נכתב, " גדודי עז א-דין אל קסאם שולחים בדקות האחרונות אלפי מסרונים מתוך מספרים של המועצה. בתוך דקות אנחנו מקבלים חזרה מסרונים נזעמים וטלפונים מקללים. רבותי, זה לא אנחנו! השתלטו לנו על המספרים...".

מהמועצה האזורית מטה בנימין נמסר מערכת המסרונים נחסמה מיד לאחר שהתגלתה הבעיה וכי הנושא מטופל כרגע על ידי המשטרה.