ההזמנה למאהל
ההזמנה למאהלסניף בין החומות

מאהל הידברות לבני הנוער יוקם בשבוע הבא ברחבת החורבה ברובע היהודי בירושלים.

מי שיזם את המאהל הם חניכי תנועת בני עקיבא מחוז ירושלים, שחשו שרצח שלושת הנערים ומתקפת הטרור שיש כעת כנגד ישראל, מחייבת את העם להתאחד.

המאהל יוקם לזכר שלושת הנערים שנרצחו, גיל- עד, נפתלי ואייל הי"ד שבימים בהם הוגדרו כחטופים, הוריהם ביקשו מהעם להתאחד ולהתפלל.

"בעקבות האירועים שקרו במדינה בשבועות האחרונים, החלטנו שחייבים לעשות משהו למען אחדות עם ישראל, החלטנו להקים מאהל הידברות אליו יגיעו בני נוער מכל חלקי הארץ ומכל המגזרים", מספרת ברכה ברלין, רכזת חבריא ב'. "בשבוע הבא, מיום שני עד יום חמישי בשעות הערב יתקיים המאהל ברחבה של החורבה, יהיו פאנלים, מספר דיונים בשולחנות עגולים שינוהלו על ידי צוות מנוסה ויעסקו בנושאים שונים בחברה הישראלית, כמו אחדות, צמיחה מתוך קושי ועוד. במאהל יתקיימו הרצאות שונות, הרב חן חלמיש יקח חלק במאהל, חנן בן ארי, עורך מגזין עולם קטן ואנשים מכובדים נוספים".

ברלין מספרת מה המאהל דרש מבחינה לוגיסטית, "עשינו חלוקת תפקידים, כל קבוצה היתה אחראית על משהו אחר. היה את מי שעסק בעניינים הטכניים, הכיבוד, איך המקום יראה, היה את מי שתיאם שיחות, ואת מי שתיאם הגעה עם תנועות הנוער. כל חבריא ב', כיתות ט' עד יב' לקחו חלק בעשייה הזו ואנחנו מאמינים שיצא מוצלח, ומקוים שכל אחד שיגיע למאהל ירגיש שדעתו נשמעת וישמח לשמוע את דעתו של האחר".