נכשלנו. מצנע
נכשלנו. מצנעצילום: פלאש 90

יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, אלוף (מיל') ח"כ עמרם מצנע (התנועה), פתח את ישיבת ועדת החינוך הבוקר (שני), בהתייחסות לאירועי מבצע "צוק איתן".

"אנחנו שולחים את מלוא תנחומינו למשפחות השכולות, מאחלים בריאות לפצועים ומלווים את לוחמי צה"ל בכלל ואת לוחמי גולני בפרט במערכה. אנחנו מגבים את צה"ל ומפקדיו במערכה הקשה נגד ארגוני הטרור מעזה ואני מרגיש שבפעילותם החשובה הם מחזקים אותנו", אמר מצנע.

לדבריו, "כולנו מצרים מאוד על אובדן חיים של אזרחים לא מעורבים ברצועת עזה. אני מצטרף לאמירתו של ראש הממשלה שאין מלחמה יותר צודקת מהמלחמה שאנחנו נמצאים בתוכה. לא אנחנו יזמנו אותה ולא אנחנו אחראים שארגוני הטרור מתחבאים מאחורי זקנים, ילדים ונשים ומנהלים את המלחמה מתוך מוסדות חינוך ובתי חולים".

מצנע הוסיף מנסיונו, כי "כמי שמכיר את צה"ל אני יודע שהפעילות של צה"ל נעשית ברגישות אמיתית ומתוך כוונה שלא לפגוע באזרחים. אני מקווה שנגיע לסיום המלחמה במהרה ונתיישב לשולחן המו"מ כדי שנגיע למציאות שונה לגמרי פה בפינה שלנו במזרח התיכון.

שר החינוך ח"כ שי פירון (יש עתיד) שמשתתף בישיבה התייחס גם הוא ואמר: "בעודף המלל שמתקיים בימים האחרונים, אני מסתפק במה שאמרת ומצטרף לכל מילה".