ראשון לציון
ראשון לציוןבאדיבות הישיבה

הגרעין התורני בשיתוף ישיבת ההסדר בראשון לציון בראשות הרב שלמה לוי קיימו אמש (שני) מפגני הזדהות ותמיכה בחיילי צה"ל בצמתים שונים בעיר, שכללו הנפת דגלי ישראל וקריאת פרקי תהילים לשלום החיילים.

הרב אלישע וישליצקי לשיעור מקדים בישיבה וברך את התלמידים לקראת יציאתם לפעילות.

מארגן האירוע, שניר שחר, אברך בישיבת ראשון לציון, אמר כי "אנו מקיימים את הצבא שכולל בתוכו חיילים מופלאים שמקריבים נפשם לטובת הערכים הנשגבים שלנו שכוללים תורה, עם וארץ, כאשר באמצעות העצרת אנו מבקשים להפגין את תמיכתנו באותם חיילים שעושים לילות כימים על מנת לשמור על ביטחונם של תושבי ראשון לציון ושל שאר תושבי הארץ".  

ראש קהילת מעיין חיים ורב בישיבת ההסדר, יונתן סנדרס, אמר כי "רבים מבוגרי הישיבה ותלמידיה מצויים בימים אלה בצו 8 ביחד עם שאר חיילי צה"ל, ובמסגרת ההפגנה אנו מבקשים לחזק את ידם ואת ידי שאר החיילים וכוחות הביטחון שפועלים ללא ליאות למען ביטחוננו בארץ ישראל.

"מכאן אנו קוראים לשר הביטחון ולראש הממשלה להמשיך לפעול בכל הכוח והאמצעים על מנת שהצד השני, כמו גם שאר שכנינו במזרח התיכון יבינו היטב שעם עם ישראל לא מתעסקים".

ראש ישיבת ההסדר בראשון לציון, הרב שלמה לוי הוסיף כי "ברגעים קשים אלה שחיילי צבא הגנה לישראל נמצאים בקרב שלצערנו כולל גם ספיגות אבידות, חובה עלינו לשמור על אחדות האומה ולחזק את הציבור בצדקת דרכינו וחובתנו למען העם והארץ".