התבטאה והבהירה. אורנה בנאי
התבטאה והבהירה. אורנה בנאיצילום: פלאש 90
סערת אורנה בנאי מקבלת הבוקר (שישי) תפנית חדשה ומעניינת. שני פעילי הימין איתמר בן גביר ומיכאל בן ארי שוחחו עם בנאי בתכניתם ברדיו "גלי ישראל".

בנאי הופתעה מאוד אך לא ניתקה את השיחה, שוחחה ארוכות עם השניים והתייחסה להתבטאויותיה שעוררו סערה בימים האחרונים. במהלך השיחה גיבתה בנאי את המבצע הצבאי בעזה וטענה כי התפכחה.

בן גביר: "את אמרת 'אני מתביישת בעם שלי. אני לא יכולה לומר תנו לצה"ל לנצח'.

בנאי: "אני באמת אשמח להסביר את עצמי. ראיינו ביום הראשון של המלחמה ואמרתי שאני בעד להתאפק. אחר כך יצאה עלי כתבה שאמרה אורנה בנאי שמאלנית הזויה שאוהבת ערבים".

בן ארי: "ואת כן?".

בנאי: "יש יהודים שאני לא אוהבת יש ערבים שאני כן אוהבת ולהיפך. אני לא גזענית. ואז יצא כל הימין הקיצוני וקילל אותי ואיחל לי למות ואמרו שאני אלך לעזה. דיברו עלי כאילו שאני חנין זועבי".

בן גביר: "אורנה אנחנו נחשבים לשנים מהמתלהמים והקיצוניים ביותר מדינת ישראל. תסבירי לנו, במה אנחנו טועים. למה את מתביישת במה שאנחנו אומרים. אנחנו חושבים ואני חושב שגם את מבינה את זה, שצריך להיכנס בהם בכל הכוח".

בנאי: "בחמאס כן. אני באמת הבנתי שיש לנו פה עסק עם ארגון טרור שהוא אכזרי ביותר. אני חושבת שהם מפלצתיים, היום אני מבינה שהמלחמה הזאת צודקת. אני בנאדם מאוד הומאני אבל הפעם אני מבינה שאין לנו ברירה. אני בסוג של תובנה והתפכחות בקשר לעם מי יש לנו עסק ובגלל זה אני טוענת שזו מלחמה צודקת".