על רקע התמשכות מבצע צוק איתן ופעילות הקרקעית של צה"ל בעזה ממשיך השר נפתלי בנט בסיוע למאמצי ההסברה הישראלית.

בראיון שהעניק לרשת סקיי הישראלית התעמת בנט עם המגישה לאחר שזו טענה כי אין הצדקה לכמות האזרחים שנהרגו במהלך המבצע.

"חמישה מיליון ישראלים יושבים במקלטים זה שלושה שבועות. תארי לעצמך ששבעים אחוזים מאוכלוסיית בריטניה הייתה נמצאת במקלטים כאשר טילים נורים בכל רחבי אנגליה – בלונדון, מנצ'סטר, לידס – מה הייתה בריטניה עושה? האם היא הייתה ממתינה בצד ופועלת בזהירות? האם זה מה שנעשה בעבר? האם כך נהגתם באפגניסטן? האם כך נהגתם במלחמת העולם השנייה? משיבים מלחמה. אין שום פרופורציות בלוחמה בטרור, הם משתמשים בך ובכל התקשורת העולמית כדי להמשיך להרוג את אזרחיהם שלהם ואת אזרחי ישראל."

עוד הוסיף בנט "בניגוד לבריטניה, אנו מוקפים ב-300 מיליון מוסלמים, רבים מהם מוסלמים קיצונים, זה קשה. אבל אנחנו מדינה חופשית במקום מורכב מאוד, אנו לוחמים באותה מלחמה שעוד תגיע גם אליכם, והייתי מצפה מכל אדם הגון לתמוך בנו במאבק על חירותנו. איש אינו מעוניין בהרג אזרחים, אבל הם יורים עלינו, אנחנו לא יורים עליהם. אנו יורים חזרה אל משגרי הטילים. והם משתמשים בנשיהם ובילדיהם בצורה פחדנית כל כך."

בשלב מסויים אף טענה המגישה לעומת בנט כי המבצע כנגד החמאס מחזק את ארגון הטרור שצובר אהדה בעולם, על כך ענה, "כל מי שתומך בחמאס הוא חסר מוסר. הדבר המוסרי היחיד הוא לגרום להם להפסיק לירות טילים ובאותו רגע ממש, אנחנו מפסיקים לירות. האם יש עסקה טובה יותר? האם יש עסקה הוגנת יותר? מה אנחנו רוצים? אנחנו רוצים לחיות זה לצד זה. יצאנו מעזה. אנחנו לא רוצים לחזור לשם, אין לנו תביעות כלפיהם. הם מחפשים אותנו. מה שקרה הוא שמסרנו את השטח והם הפכו אותו למבצר של טרור. עלינו לפרק את המבצר הזה. אלא אם כן אתם רוצים לבוא ולעשות את העבודה בשבילנו, בשמחה."