מבקרים בבתי החולים
מבקרים בבתי החוליםתנועת בני עקיבא

עשרות חניכים מתנועת הנוער בני עקיבא הגיעו בשבוע האחרון לבתי החולים ברחבי הארץ מצוידים בממתקים, שתייה חמה וקרה, מכתבים, צ'ופרים והפתעות לחיילים המאושפזים במקום.

בין בתי החולים בהם עברו, בית חולים תל השומר ברמת גן בו מאושפזים למעלה מ-20 חיילים ובית החולים סורוקה בבאר שבע שנמצא תחת איום ירי הרקטות באופן תדיר.

החניכים מספרים כי החוויה היתה מרגשת במיוחד ומאחדת, הם שוחחו עם החיילים, עם בני משפחותיהם, התעניינו במצבם ועודדו אותם. בנוסף, הציעו לבני המשפחות שירותים כמו כביסות, בייביסיטר על האחים הקטנים, אירוח בשבת ואף הפיצו פליירים בבתי החולים עם פרטי התקשרות במידה ומישהו ירצה להשתמש בשירותים האלו.

המסר שעלה מהביקורים היה חד וברור - העורף והחזית אחד הם.

"מחמם את הלב לראות את המעטפת הרחבה שמקבלות המשפחות והפצועים", אמר מזכ"ל התנועה, דני הירשברג, שנכח בביקור בבית החולים תל השומר יחד עם החניכים ומזכ"לי תנועות הנוער השונות, "עם ישראל יודע להתאחד בשעות הקשות, בשעות בהם חזית ועורף הופכים לאחד. אנחנו תפילה כי הפצועים ישובו במהרה לבתיהם".  

"החניכים תמכו וחיזקו את המשפחות שיקיריהם שהו בניתוחים שונים במהלך הביקור", מספרת קומונרית מדרום הארץ. "בימים הקרובים עשרות חניכים מתכוונים להגיע שוב עם פינוקים וממתקים לחיילים, אנחנו מתכוונים להמשיך בעשייה למען החיילים ולהראות להם שעם ישראל עומד מאחוריהם, גאה בהם על מעשיהם ונמצא איתם לאורך כל הדרך".