ההנהגה הצעירה של הבית היהודי, בשיתוף עמותת מרפא לחיים, ממשיכים בפרויקט שיקום השכונות בדרום תל אביב, על אף ירי הטילים הבלתי פוסק מעזה.

כעשרים צעירים, חברי ההנהגה הצעירה של הבית היהודי, הגיעו גם השבוע לדרום תל אביב במסגרת שיקום השכונות, לשפץ ולצבוע את בית משפחת דוידי, להסיר עובש ולתקן קירות מתקלפים.

מדובר במשפחה היהודית האחרונה שממשיכה לגור ברחוב ענתבי בעיר. השכונה נקראה בעבר "שכונת התימנים" אך בשנים האחרונות נעזבה ובמקומם נכנסו מסתננים רבים.

הקשישה, צביה דוידי ביקשה להודות לצעירים ואמרה: "תודה רבה לכם. אני שמחה ומאושרת שבאתם לעשות לי מה שאני צריכה מבלי שאני אגיד אפילו מה. אני מודה לכם מקרב לב".

נריה אבולעפיה, רכזת הפעילות בדרום ת"א של ההנהגה הצעירה, ציינה כי "הטרור העזתי לא ירתיע אותנו מלהמשיך לעשות טוב לתושבי דרום תל אביב. בנוסף לפעילויות שאנחנו מארגנים לחיזוק החיילים ותושבי הדרום צריך גם להמשיך בשגרה ולהוכיח כי עם ישראל חזק ואיתן".

נח גיל יו"ר עמותת מרפא לחיים שמימנה את השיפוץ, אמר כי "יש כאן בעיה קשה מאוד בדרום תל אביב. יישר כח לצעירים שבאים על חשבון החופשה שלהם לסייע ולתרום מזמנם לעם ישראל".