תחת הכותרת ''חזקים ביחד - אוהבים את ישראל, סומכים על צה"ל'' יצאו ביום שישי האחרון מאות מתושבי מודיעין, דתיים וחילוניים, למפגן תמיכה בחיילי צה''ל על כביש 443.

המשתתפים שילטו את אזור מחסום 443 בשלטי תמיכה בצה''ל, הניפו דגלי ישראל וחילקו פרחים לחיילים. את האירוע יזמו שני תושבי העיר, עמיעד טאוב ושמשון הרלינגר, קצינים במיל' החברים במטה הארצי לחוסן לאומי הפועל ברחבי הארץ בתקופת המלחמה.

באירוע השתתפו השר אורי אורבך - תושב העיר, סגן ראש העיר מיכאל חרל''פ וחברת מועצת העיר הילה שי וזאן שסייעו בארגון האירוע וחברי המועצה מויש לוי ואבי אלבז. את האירוע פתח רב העיר, הרב יעקב צי'קוטאי, בקריאת התפילה לשלום חיילי צה''ל ובתפילה להחלמת הפצועים. לאחר מכן נשא דברים חייל המילואים יחיעם שרלו שהגיע היישר מהשבעה בביתו של קצין צה''ל יובל הימן שנהרג בעזה.

עמיעד טאוב הקריא את דבריו של ז'בוטינסקי, ''רעה היא מלחמה, רעה ומאוסה, אבל האנשים במלחמה יפים לעיתים יותר מאשר בחיי היום-יום'', ואמר ''תודה לכל האנשים היפים של מודיעין שהגיעו לתמוך בחיילי צה''ל, כל תושבי העיר דתיים וחילוניים ימניים ושמאלנים ניצבים יחד מאוחדים מאחורי חיילי צה''ל הנלחמים להגנתנו''.