תיווך בעסקה. בשארה
תיווך בעסקה. בשארהפלאש 90

לא רק לעזה. יותר ויותר בכירים בצבא ובמדינה מבינים כי ללא התמיכה הכספית של השלטון בקטאר לא היו משיגים ארגוני הטרור העזתים אמצעי לחימה מתקדמים כל כך. כאלה המשמשים את המחבלים כנגד חיילי צה"ל ואזרחי מדינת ישראל.

לא פעם התראיין השר נפתלי בנט ושרים אחרים כאומרים כי בכדי להפסיק את ירי הטילים על ישראל מרצועת עזה, חובה על העולם להפעיל לחץ על קטאר שימנע ממנה להזרים כספים לטרור בעזה. קטאר לא מתרגשת ובימים האחרונים נודע כי היא ממשיכה להזרים כספים לטרור העזתי. אבל לא רק להם.

במהלך חודש יוני האחרון, נסע ראש עיריית סכנין מאזן גנאים וראשי הקבוצה מסכנין המשחקת בליגת העל הישראלית, לקטאר. המטרה: בקשת עזרה ותמיכה כלכלית בקבוצה הבכירה של המגזר הערבי בליגת העל. מי שתיווך בין השניים הוא לא אחר מאשר עזמי בשארה, מי ששימש כחבר כנסת בכנסת ישראל ועזב את הארץ לאחר שנחשד בריגול לטובת חיזבאללה במהלך מלחמת לבנון השניה.

הנציגים מסכנין אף התארחו בביתו של בשארה והודו לו על העזרה הרבה ועל ארגון הפגישה שהייתה חיובית. וכאמור, היום (שני) קיבלה בני סכנין את הכסף מהקטארים, כסף שהיה כה נחוץ להם בכדי לפתוח את העונה ולעבור בבקרה התקציבית, בסכום של 1.7 מיליון שקלים.

בני סכנין הייתה במשך שנים רבות קבוצה בה שיחקו יחד ערבים ויהודים והרימה את דגל הדו-קיום. השנה לא משחק אצלה אף שחקן יהודי, זאת לאחר שהשחקן היהודי היחידי ששיחק אצלה עד אתמול, אלירן דנין ביקש להשתחרר מהקבוצה בשל "סיבות אישיות" כשלדבריו "לא התאקלם בקבוצה". את סכנין מאמן גיא לוי, מי שאימן בהצלחה רבה את הנבחרת הצעירה של ישראל והצליח להביא את הנבחרת לאליפות אירופה עד גיל 21.