שלושת החטופים
שלושת החטופיםבאדיבות המשפחות

במלאת 30 יום להירצחם של גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח תיערך הערב (שלישי) עצרת "זוכרים ומתאחדים".

עצרת הזיכרון תיערך במעמד המשפחות השכולות, נשיא המדינה ראובן ריבלין, הרבנים הראשיים הרב דוד לאו והרב יצחק יוסף, ראש העיר ירושלים ניר ברקת ויו"ר האופוזיציה יצחק (בוזי') הרצוג.

לדברי דב קלמנוביץ, יו"ר ארגון ''זוכרים'' ומשנה לראש עיריית ירושלים, "18 יום עקב כל עם ישראל אחר החיפושים למציאת הבנים החטופים. במהלך ימים אלה הפגין עם ישראל אחדות יוצאת דופן בדאגה לנערים. התנהגותם האצילית של הורי החטופים סללה את הדרך לאחדות העם.

''עם הגיעה של הבשורה המרה, שאב הציבור בישראל דווקא מן ההורים את הנחמה, התקווה והאמונה בצדקת הדרך. התנהגות ההורים והאחדות השפיעו רבות על הציבור הישראלי במלחמת צוק איתן שאנחנו בעיצומה", הוסיף קלמנוביץ.

הורי הנערים פנו בקריאה לציבור להשתתף באירוע. ''ביום הקשה הזה אנחנו מבקשים מכולם להגיע ולשדר מסר לכל העם ולכל העולם שאנו מחזקים את ידי צה"ל ועם ישראל. עם הרוח הגדולה הזו ננצח, ויחד נביע את מסר האחדות הגדול הזה"

העצרת תיערך הערב בשעה 20:00 בבית הכנסת הגדול בירושלים. יקחו בה חלק - עידן עמדי, ישי ריבו, החזן הראשי לצה"ל סא''ל שי אברמסון, חזן בית הכנסת הגדול חיים אדלר, מקהלת הרבנות הצבאית, מקהלת בית הכנסת הגדול ומקהלת פרחי ירושלים.