נפתלי בנט בבית אורות
נפתלי בנט בבית אורותהלל מאיר

לאחר שכונה בפעם השנייה השבוע טרוריסט על ידי שר החוץ של קטאר, הגיע היום השר נפתלי בנט לראיון ברשת המופעלת וממומנת על ידי המדינה ותקף את ראשיה.

בשיחה עם המראיין הבריטי ג'יימס בייז הדף בנט טענות כי ישראל מבצעת פשעי מלחמה והאשים את קטאר כי היא מממנת הטרור הגדולה בעולם.

בין היתר אמר בנט בראיון שהפך לעימות, "החמאס יורה בציניות ופחדנות מבתי ספר ומבתי חולים, אם רוצים לעצור את זה צריך לעצור את קטאר, מי שעומדת מאחורי התחנה שלך.קטאר מממנת את חמאס ביותר מרבע מיליארד דולר, הם מממנים רציחות יומיות של ילדים ישראלים וילדים עזתיים".

עוד הוסיף בנט, כי "מה שאנו צריכים שיקרה זה שקטאר תפסיק לממן את חמאס, את אל קעידה, דעאש ואל נוסרה, בשביל זה צריך לקחת מהם את הזכות לארח את הגביע העולמי שאמור להתקיים במדינה, קיום המונדיאל שם זה פרס לטרור וצריך לעצור את זה".

בנט המשיך במתקפה כנגד קטאר והתייחס גם ליזומת הקטארים להפסקת אש ולאפרות שישמשו כמתווך בין ישראל לחמאס, אפשרות אותה הגדיר בציניות כ'מענינת' תוך שהוא מסביר, "בזרוע אחת קטאר מממנת טרור ובזרוע אחרת מדברת על שלום, די לממן טרור. חאלד משעל ממוקם בקטאר, אתה לא מארח מגה טרוריסט ואז מדבר על שלום".

"אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה אם אתה המממן הגדול בעולם של הטרור אתה לא יכול להיות חלק מהפתרון אתה הבעיה", הוסיף.

לכל אורך הראיון ניסה בייז להאשים את ישראל כי היא מבצעת פשעי מלחמה והרג ילדים מיותר. בנט השיב בתגובה, "ירו עלינו מעל ל-2000 טילים, אני מניח שבלונדון אלא הייתם מוכנים לקבל 2000 טילים וכך גם אנחנו, אנו בני אדם ולא נקבל את זה. אני מאמין שאף אחד לא מצפה שנשב בנינוחות ונישען אחורה בזמן שיורים עלינו ופשוט נחכה למות".

שאלה שהופנתה לבנט בסופו של הראיון רמזה כי עקב חברותו בקבינט הישראלי הוא עלול להישפט כפושע מלחמה וכך גם תשפוט אותו ההיסטוריה, על כך ענה, "אני מודאג מאיך שההיסטוריה תשפוט אותנו במובן שזה בידינו לשמור המדינה שלנו בחיים ולהגן על עצמנו כנגד מאות מיליוני מוסלמים רדיקלים שרוצים למחוק אותנו מהמפה כולל התחנה שאתה מייצג וההסטוריה תשפוט אותנו אם לא נהיה חזקים ונחושים מספיק לנצח את הטרור".