בנט באשקלון
בנט באשקלוןיוני קמפינסקי

יריב אופנהיימר, מזכ''ל ארגון השמאל הקיצוני "שלום עכשיו" משמיע הערב (שלישי) ביקורת על יו"ר הבית היהודי ושר הכלכלה, נפתלי בנט, שאמר כי יש להכריע את חמאס ולא להסתפק בהסרת איום מנהרות הטרור.

"כמה נוח להיות בנט ולדחוף את נתניהו לעזה", אמר אופנהיימר. "אם זה לא יקרה אפשר להאשים את נתניהו ולהגיד "אמרנו לך", ואם זה יקרה, נתניהו יהיה אחראי לכישלון ולתיסבוכת ביום שאחרי".

מזכ''ל "שלום עכשיו" נשאל מה הוא מציע לעשות וענה "אני מציע להסכים להסרת המצור בתמורה לסידורי ביטחון ולדאוג שלעזתי באמת יהיה מה להפסיד בפעם הבאה. כל אופציה אחרת תקיז דם ותביא בסוף לאותה תוצאה", טען.

בנט: מפרקים את החמאס, מגיעים להכרעה

שר הכלכלה בנט אמר במהלך סיורו באשקלון כי "בלחימה לא עוצרים, ממשיכים עוד ועוד עד שמשיגים את היעד... כיפת ברזל עובדת, העורף חסון, הלוחמים והמפקדים הורידו את החלודה. הם מצליחים. אנחנו מפרקים את חמאס בהרבה מאוד מוקדים.

לדבריו, מחבלי חמאס מבודדים ברמה הבינלאומית, "מצרים בזה לחמאס ולכן כל הקונסטלציה היא כזאת שהפעם אנחנו יכולים להכריע וחייבים להכריע''. השר בנט ביקש להעניק גיבוי לראש הממשלה בנימין נתניהו, ''שמנהל את המערכה הזו בתבונה ובסבלנות. אני מאמין שמדינת ישראל תאמץ את תפיסת ההכרעה''.